عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۴۵۸
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
حجت الاسلام حسینی کوهساری:
معاون بین الملل حوزه‌های علمیه کشور گفت: صهیونیست‌های بسیاری داریم که یهودی نیستند و یهودیان بسیاری داریم که صهیونیست نیستند.

عقیق: حجت الاسلام والمسلمین سیدمفید حسینی کوهساری در هفتمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی که در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ جنایت بزرگ در قرن ۲۱ توسط آمریکا رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از این جنایات‌ها علیه ملت فلسطین و حمایت از اسرائیل است، مطرح کرد: تاکنون آمریکا ۴۴ مرتبه احکام علیه اسرائیل در سازمان بین الملل را وتو کرده است.

معاون بین الملل حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حمایت‌های اقتصادی آمریکا از اسرائیل نیز انجام شده است، عنوان کرد: دولت آمریکا سالیانه به صورت مستقیم میلیاردها دلار به اسرائیل کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه درکنار این حمایت‌ها، حمایت رسانه‌ای نیز وجود دارد، خاطرنشان کرد: پس از سال‌ها جنایت، طوفان الاقصی موجب شد تا پرده از بخشی از جنایات آمریکا و اسرائیل برداشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری با بیان اینکه این حمایت‌ها دارای انواع مختلفی است، تصریح کرد: ازجمله آن‌ها می‌توان به حمایت‌های فناوری و اطلاعاتی نیز اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست و یهود مساوی یکدیگر نیستند، یادآور شد: صهیونیست‌های بسیاری داریم که یهودی نیستند و یهودیان بسیاری داریم که صهیونیست نیستند.

معاون بین الملل حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه امروز قدرت اصلی در آمریکا دست مسیحیان صهیونیست است، ابراز کرد: اعتقاد صهیونیست‌ها بر این است که اگر یهودیان به اورشلیم باز گردند و در آن‌جا حکومتی تاسیس کنند، آخر الزمان رقم خواهد خورد و مسیح رجعت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست یک نظریه آخرالزمانی است، بیان کرد: این موضوع موجب شده است تا طیفی از مسیحیان با اندیشه‌های صهیونیستی همراهی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری با بیان اینکه صهیونیست‌ها بشدت تبلیغ می‌کنند که یکی از علائم ظهور، حکمرانی یهودیان در قدس است، اظهار کرد: این جریان امروز به یک جریان نهادینه شده تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه ده‌ها نهاد مهم در آمریکا داریم که تشکیل حکومت یهودیان اعتقاد دارند، مطرح کرد: این نهادها اعتقاد دارند که در این مسیر باید هزینه‌های اقتصادی، سیاسی و انسانی را پرداخت کنیم تا مقدمات رجعت حضرت عیسی مسیح فراهم شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین