عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۴۱۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
با حکم رییس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی؛
حجت‌الاسلام مجید باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی در حکمی حجت‌الاسلام مهدی خداجویان را به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره بنیاد دعبل خزاعی منصوب کرد.

عقیق: حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی در حکمی حجت‌الاسلام مهدی خداجویان را به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره بنیاد دعبل خزاعی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

انقلاب اسلامی امتداد روشنی از حرکت دهم محرم‌الحرام سال ۶۱ هجری است و پیوندی ناگسستنی با عاشورای حسینی دارد. به‌واسطه عظمت این دستگاه نورانی، خادمی این خاندان نیز ارزش وصف‌ناشدنی یافته است و باارزش مضاعف، خادمی خادمان اهل‌بیت (علیهم السلام) خلعتی است که بدون اذن حضرت حجت (ارواحنا له الفدا) نصیب کسی نمی‌شود.

هیأت و تشکل‌های دینی نقش بی‌بدیلی در برپایی انقلاب اسلامی داشته است و قطعاً در تحقق تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی نیز تأثیر مضاعفی خواهد داشت. در این میان بنیاد دعبل خزاعی که با پیگیری و همت پیرغلامان مخلص آستان مقدس ائمه اطهار (علیهم السلام) و دیگر بزرگان این عرصه و با اشارت رهبر حکیم انقلاب اسلامی تأسیس شد، همواره منشأ خدمات ارزنده‌ای به جامعه ستایشگران و دیگر خادمان عصمت (علیهم السلام) بوده است.

این بنیاد به عنوان مجموعه‌ای گرانقدر مفتخر به خدمت به خادمان آل الله و احیاگران امر آنان و ذاکران حسینی بوده و ماهیت آن، خدمت، فعالیت و حمایت از این جمع مؤمن و مخلص است. با توجه به تاکید مقام عظمای ولایت مبنی بر اینکه هیأت، کانون جهاد تبیین به شمار می‌رود توفیقی بالاتر از خدمت به جهادگران این عرصه وجود ندارد.

نظر به تعهد و تخصص جنابعالی و پس از تائید هیأت مدیره محترم سازمان هیأت و تشکل‌های دینی و موافقت رئیس معزز سازمان تبلیغات اسلامی، به موجب این حکم شما را به عنوان عضو هیأت مدیره بنیاد دعبل خزاعی منصوب می‌نمایم. لازم می‌دانم از خدمات شایسته برادر ارجمندم، جناب آقای مهندس مهدی کشاورز به جامعه هیأت در زمان عضویت شأن در این بنیاد، تشکر و قدردانی نمایم.

امید است با توسل به ذوات مقدسه اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در جهت اعتلای اسلام عزیز موفق باشید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین