عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۳۸۰
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
کتاب «امین شعر انقلاب» که درباره ساحت ادبی و شاعرانگی رهبر انقلاب و همچنین نقش ایشان در هدایت شعر انقلاب نوشته شده، به کتابفروشی‌ها رسید.

عقیق: کتاب «امین شعر انقلاب» توسط انتشارات صریر در ۲۷۴ صفحه روانه بازار نشر شد. این کتاب، نخستین اثری است که تاکنون درباره ساحت ادبی و شاعرانگی رهبر معظم انقلاب و نقش شگفت ایشان در هدایت شعرانقلاب، نوشته شده است.

این کتاب با گفتاری از غلامعلی حدادعادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، محمدرضا سنگری، علیرضا قزوه و... به بیان دیدگاه‌ها و خاطره‌هایی شورانگیز و خواندنی، به آفاق ادبی و شاعرانگی‌های امین شعر انقلاب، مقام معظم رهبری حفظه الله پرداخته شده است.

این کتاب همزمان با دیدار رهبر معظم انقلاب با بسیجیان روانه بازار نشر شد.

آیت الله اعرافی تقریظی بر این کتاب نوشته است.

سرفصل‌های این کتاب شامل امین شعر انقلاب از نگاه شاعران، تاملی در بیانات رهبر انقلاب در دیدار با شاعران، جستاری در باب تعهد در شعر از منظر رهبری،‌ بزرگ‌ترین اتفاق ادبی بعد از انقلاب، کارکردهای دیدار رهبری با شاعران، خاطرات دیدار شاعران با مقام معظم رهبری،‌ بایدهای شعر خوب، آسیب‌شناسی شعر انقلاب، انجمن‌های ادبی از منظر رهبری، امین شعر انقلاب در سروده‌های شاعران، سبک هندی در آیینه امین و اشعار مقام معظم رهبری است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین