عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۳۵۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
سازمان هیأت و تشکل‌های دینی همزمان با ایام عزاداری فاطمیه، طرح «هیأت خبرنگار» را با هدف روایت اقدامات و برنامه‌های هیأت‌ها عملیاتی کرد.

عقیق: همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) و برپایی مجالس عزاداری فاطمیه، سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سومین فصل طرح «هیأت خبرنگار» را با هدف روایت اقدامات و برنامه‌های هیأت‌ها در ایام فاطمیه به خصوص هیأت‌های کوچک با موضوع نقش زنان در تقویت پیوندهای اجتماعی و جهادتبیین و نشر خوبی‌ها برگزار می‌کند.

در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند مانند یک خبرنگار، حس و حال هیأت خود را در قالب متن، صوت، تصویر، فیلم و … اطلاع‌رسانی کنند. روایت‌های برتر در رسانه‌های کشور و فضای مجازی این سازمان منتشر می‌شود.

راویان برتر هیأت‌ها در فاطمیه از کمک هزینه سفر عتبات و هدایای نقدی برخوردار خواهند شد. روایت‌های برگزیده این طرح بناست در تلویزیون و رسانه‌های معتبر کشور بازنشر داده شود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح کافی است عدد ۵ را به سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵ ارسال کنند. مهلت ارسال آثار در این طرح، تا دهم دی‌ماه است.

ارائه روایتی از نقش مادران در ایجاد و تقویت پیوندهای اجتماعی در قالب و بستر هیأت‌های مذهبی، امیدآفرینی و نشر خوبی‌ها با انعکاس تشریح و روایت برنامه‌های جانبی هیأت مانند کمک‌رسانی به نیازمندان، حل مسائل و مشکلات محله، روایت اقدام شاخص هیأت در موضوع فلسطین و غزه،‌ ثبت و نگارش مهمترین محورهای سخنرانی‌های جلسه،‌ وصف و روایت مداحی شاخص هیأت خودتان،‌ روایت اتفاق خاص و ویژگی متفاوت هیأت نسبت به دیگر مجالس،‌ وصف و روایت مجالس روضه‌های خانگی به خصوص مجالس قدیمی و قدمت‌دار، روایت حضور دهه هفتادی‌ها و دهه هشتادی‌ها در مجالس فاطمیه و فضای حسینیه کودک،‌ معرفی و تفدیر از مادران شهدا در بستر هیأت، روایت فعالیت زنان موفق از جمله سوژه‌های پیشنهاد شده برای روایت‌گری به هیأت‌ خبرنگاران است.

طرح هیأت خبرنگار در ایام ماه محرم و همچنین ماه صفر و اربعین حسینی هم از سوی سازمان هیأت و تشکل‌های دینی برگزار شد که بیش از ۲ هزار نفر در قالب این طرح، روایتگر هیأت‌ها شدند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین