عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۳۳۲
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
شورای هماهنگی شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور در اطلاعیه‌ای شعار مشترک هیأت‌ها در فاطمیه 1402 را اعلام کرد.

عقیق: همزمان با فرا رسیدن ایام عزاداری شهادت حضرت زهرا(س)، پس از اولویت‌سنجی محورهای‌‌ محتوایی و هم‌اندیشی جامعه ‌فعالان ‌هیأت، شورای هماهنگی شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور شعار «مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها» را به عنوان شعار مشترک جامعه محبان‌ اهل‌بیت(ع) و هیأت‌های عزاداری در ایام فاطمیه ۱۴۰۲ اعلام کرد.

این شورا فراخوان عمومی برای انتخاب شعار اعلام کرد که در مجموع بیش از ۴۵۰ شعار پیشنهاد شد که بعد از پالایش اولیه، ۵۰ شعار در شورای هم‌آهنگی شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت روی ۶ شعار به اجماع رسیده شد.

این ۶ شعار به مسئولان و مدیران هیأت‌های مذهبی ارائه شد تا آنان نیز برای انتخاب این شعار مشترک همفکری و اعلام نظر کنند که در نهایت اکثریت مدیران و مسئولان هیأت‌های مذهبی کشور به شعار «مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها» رأی دادند. همچنین هشتگ‌های #معجزه_مادری، #ام_المقاومه و #مادر_قهرمان برای انتشار محتوا درباره عزاداری فاطمیه در فضای مجازی انتخاب شد.

شورای هماهنگی شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور در اطلاعیه خود از تمام هیأت‌ها و مجموعه‌ها، خواسته است تا ضمن حفظ شعار و نشان و استقلال‌ خود، با نمایش جلوه‌ای از وحدت و هم‌دلی جامعه هیأت‌های عزاداری در این حرکت جمعی هم مشارکت کنند و این شعار را در حاشیه تولیدات، تبلیغات و فضاسازی هیأت درج کرده و در محتوای هیأت مدنظر قرار دهند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین