عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۳۱۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
در لبیک به ندای سیدحسن نصرالله:
مسجد مقدس جمکران در لبیک به ندای سیدحسن نصرالله پویش استغاثه همگانی برای نجات مردم مظلوم غزه و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را راه‌اندازی کرد.

عقیق: مسجد مقدس جمکران در لبیک به ندای سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان پویش استغاثه همگانی برای نجات مردم مظلوم غزه و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را راه‌اندازی کرد. در این پویش بناست هر سه‌شنبه و جمعه بعد از نماز عشاء نمازگزاران و زائران مسجد جمکران دست به دعا بردارند.

مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران و سازمان اوقاف و امور خیریه نیز پویش ندای قدسیان را برای قرائت دعای توسل در مساجد و امامزاده‌ها در دستور کار دارند.

مراسم هفتگی قرائت دعای توسل، کمیل و ندبه این هفته نیز در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود. امشب سه‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه، مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر رفیعی و قرائت دعای عباس حیدرزاده مداح اهل بیت(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

در روز پنجشنبه دوم آذرماه مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی حجت‌الاسلام فرشاد و قرائت دعای علی مالکی‌نژاد بعد از نماز مغرب‌ و عشاء برگزار می‌شود.

صبح روز جمعه سوم آذرماه مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» از ساعت ۶ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام میردامادی و قرائت دعای سیدعلی حسینی‌نژاد برگزار می‌شود. 

قرائت صلوات ضراب اصفهانی از ساعت ۱۶ و قرائت زیارت آل‌یس بلافاصله بعد از نماز عشاء در روز جمعه پایان‌بخش برنامه‌های جمکران است.

تمام این برنامه‌ها از سایت مسجد مقدس جمکران https://jamkaran.ir/liveWin پخش زنده خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین