عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۳۰۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
وزیر فرهنگ:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تبریک ولادت حضرت زینب (س) گفت: حوادث غزه در حالی از روزهای گذشته آغاز شده است که همچنان امت اسلامی، آزادگان و مومنان با غم و اندوه و رنج بی پایان جنایت‌های بی شمار را با حیرت نگاه می کنند و شاهد این میزان قساوت قلب و نسل کشی از رژیم نژاد پرست کودک کش هستند که مرزهای وقاحت و بی حرمتی را جا به جا کرده و هزاران کودک معصوم را با شقاوت به شهادت رسانده‌اند.

عقیق: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز یکشنبه ۲۸ آبان در همایش نخستین جایزه کتاب مداحان مولف و شب شعر حماسه مظلومیت و اقتدار، با تبریک ولادت حضرت زینب (س) گفت: حوادث غزه در حالی از روزهای گذشته آغاز شده است که همچنان امت اسلامی، آزادگان و مومنان با غم و اندوه و رنج بی پایان جنایت‌های بی شمار را با حیرت  نگاه می کنند و شاهد این میزان قساوت قلب و نسل کشی از رژیم نژاد پرست کودک کش هستند که مرزهای وقاحت و بی حرمتی را جا به جا کرده و هزاران کودک معصوم را با شقاوت به شهادت رسانده‌اند. 

محمدمهدی اسماعیلی با تاکید بر این مطلب، فزود: ده‌ها هزار بمب بر سر مردم بی پناه غزه ریخته است. کل مساحت غزه ۴۲ کیلومتر در طول و ده کیلومتر در عرض است و بیش از دو میلیون نفر در آن زندگی می کنند و پرتراکم ترین نقطه دنیاست.

تعداد بازدید : 13

وزیر فرهنگ تصریح کرد: از جامعه ستایشگران آیینی که از روز اول پای کار غزه بودند و مراسم های مختلفی برگزار کردند تشکر می کنم.

اسماعیلی ادامه داد: برگزاری این جشنواره کار بسیار خوبی است. از همان کودکی و لحظاتی که در ذهنمان ثبت شده است با این شور و اشتیاقی که ستایشگران اهل بیت داشتند با این مسیر آشنا شدیم و حق مهمی بر گردن جامعه ایمانی دارند و از همان دوره اهل بیت؛ از دعبل خزاعی تا شخصیت های بزرگ دیگر که این محبت را سینه به سینه منتقل کردند سهم بسیار مهمی در شکل گیری جامعه ایمانی ما دارند.

وی افزود: انقلاب از ایام فاطمیه شروع شد و نام امام حسین (ع) این انقلاب را پرخروش نگه داشته است. هرچه داریم از همین مجالس روضه و سینه زنی است و با اشعار حاج آقای سازگار خیلی به ساحت اهل بیت (ع) ابراز ارادت کردیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه اداری نتوانستیم حقی که مادحین بر گردن ما دارند را ادا کنیم. انشاالله بتوانیم در این دولت که دولت مردمی است گامی در این مسیر برداریم. دولت خودش را خادم مردم ایران به ویژه جریان جامعه ساز و پیشتاز که اخلاق و معنویت را پای مجالس این عزیزان گرفته‌اند، می داند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین