عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۳۰۰
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
حاج مرتضی طاهری:
رئیس هیأت مدیره خانه مداحان گفت: گاهی در رسانه‌ها اعلام می‌شود سعید حدادیان استاد فلان دانشگاه شده و افراد مغرض شبهه‌پراکنی می‌کنند زیرا ما سطح فرهیختگی مداحان را تشریح نکرده‌ایم؛ در حالی که مداح پزشک، روانشناس و... داریم.

عقیق: نخستین جایزه کتاب مداحان مؤلف و شب شعر حماسه مظلومیت و اقتدار با هدف با تجلیل از برگزیدگان این جایزه امشب یکشنبه ۲۸ آبان‌ماه ۱۴۰۲ به همت خانه مداحان، سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، خانه کتاب و ادبیات، صندوق اعتباری هنر در خانه کتاب برگزار شد.

مداحان قشر فرهیخته‌ای هستند که عده‌ای علیه آنها شبهه‌افکنی می‌کنند

در ابتدای این مراسم علی‌اکبر حائری مداح اهل بیت(ع) به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) به مدح‌خوانی پرداخت.

جایزه کتاب مداحان مؤلف هرسال برگزار می‌شود

حاج مرتضی طاهری رئیس هیأت مدیره خانه مداحان در این مراسم اظهار داشت: اتفاق مبارکی رقم خورد به پیشنهاد مسؤولان باغ کتاب و جلساتی برگزار شد و مسؤولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان هیأت و تشکل‌های دینی و کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین ما را در برگزاری این جایزه حمایت کردند.

وی افزود: این همایش اول است و بناست سالانه این همایش برگزار شود. مهمترین هدف این جریان، اطلاع‌رسانی به مردم است تا بدانند مداحان جماعتی فرهیخته و باسواد هستند.

مداحان قشر فرهیخته‌ای هستند که عده‌ای علیه آنها شبهه‌افکنی می‌کنند

طاهری گفت: گاهی در رسانه‌ها اعلام می‌شود سعید حدادیان استاد فلان دانشگاه شد افراد مغرض شبهه پراکنی می‌کنند زیرا ما سطح فرهیختگی مداحان را تشریح نکردیم. درحالی که مداحان پزشک و روانشناس و... داریم که در این همایش آثار تألیفی خود را ارسال کردند.

اعلام آمادگی باغ کتاب برای انتشار کتاب‌های مداحان

مجید صادقیان قائم‌مقام باغ کتاب تهران در این مراسم در این مراسم اظهار داشت: آماده هستیم تا برای همکاری و ادامه این جایزه کمک دهیم.‌ پیشنهاد می‌دهم که کتاب‌های برگزیده این مسابقه و کتاب‌های مدنظر خانه مداحان با حمایت ما چاپ شود و برای تبلیغ و فروش این آثار هم کمک می‌دهیم.

مداحان قشر فرهیخته‌ای هستند که عده‌ای علیه آنها شبهه‌افکنی می‌کنند

در بخش بعدی این مراسم حجت‌الاسلام جواد محمدزمانی از اعضای هیأت علمی خانه مداحان به شعرخوانی پرداخت.

در ادامه مراسم گروه سرود ابناءالزهرا(س) سرود تولید شده سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سروده محمد رسولی برای کودکان غزه را خواندند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین