عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۲۲۲
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
حجت الاسلام پناهیان:
علیرضا پناهیان گفت: وقتی در این روزها امثال رئیس جمهور آمریکا سریعاً خود را به اسرائیلی‌ها می‌رسانند و اظهار حمایت از آن‌ها را می‌کنند، به معنای آنان است که این سیاست‌مداران، بردگان دین صهیون هستند.

عقیق: حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در گفتار اخیر خود در شبکه اول سیما از دو نوع عبودیت در قرآن سخن به میان آورد و بیان کرد و گفت: دین اسلام ناب آن چیزی است که صهیونیسم‌ را نابود خواهد کرد. به قرآن که رجوع می‌کنیم چیزی به نام بی‌دینی مسأله نیست.

سکولاریسم، آتئیسم و هر عنوان اومانیستی که بی‌دینی را مطرح می‌ساز مسأله قرآن نیست. در قرآن چیزی که مسأله است تقابل با دو دین انحرافی است، دین طواغیت که «انا ربکم الاعلی» می‌گوید و دین بردگان طواغیت است که «ا فرأیت الذی اله هواه» است. در اینجا سؤال این است که چرا خداوند از دو نوع عبودیت سخن می‌گوید؟

امروز که فروپاشی صهیونیسم عریان‌تر شده است بهتر این حقیقت جبهه‌بندی قرآن را درک می‌کنیم. وقتی در این روزها صدراعظم آلمان و رئیس جمهوری آمریکا سریعاً خود را به اسرائیلی‌ها می‌رسانند و اظهار حمایت از آن‌ها را می‌کنند، به معنای آنان است که این سیاست‌مداران بردگان دین صهیون هستند. آنان که قدرت استکبار جهانی را پذیرفتند به دین آن مؤمن شدند. در برابر این دین یک انقلاب اسلامی و حرکت دینی شکل گرفت و به خوبی صهیونیست‌ها می‌دانند آن دینی که، انحراف آنان را نابود خواهد کرد دین اسلام ناب است.

تعداد بازدید : 4

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین