عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۱۴۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
خورسندی خبر داد:
مسؤول بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی کشور از برگزاری گردهمایی ذاکران و مداحان سراسر کشور فردا دوشنبه ۸ آبان در تهران خبر داد.

عقیق:مصطفی خورسندی، مسئول سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی کشور در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری گردهمایی ذاکران و مداحان سراسر کشور فردا ۲ شنبه ۸ آبان در تهران اظهار داشت: تقریباً نماینده‌هایی از هر استان یا بخشی از شاخصین ذاکر هر استان را در تهران گردهم خواهند آمد.

هدف از برگزاری این نشست چیست؟

وی با اشاره به هدف برگزاری این نشست گفت: ایجاد یک انسجام و وحدت رویه و هماهنگی برای تحقق جهاد تبیین و پیگیری منویات مقام معظم رهبری، هدف اصلی این همایش است.

خورسندی با اشاره به اینکه ذاکرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) رسانه‌ بی‌بدیل شیعه هستند و این رسانه می‌تواند به‌شدت در جامعه اثرگذار باشد، تصریح کرد: با توجه به این‌که یکایک ذاکرین، چهره‌ به‌ چهره با مردم در ارتباط هستند، می‌توانند آثار مثبتی را در فرهنگ جامعه داشته باشند. ان‌شاءالله جلسه فردا که از صبح تا عصر برگزار می‌شود، بتواند ما را در مسیری که شهدا برای ما ترسیم کرده‌اند که همان توجه و اطاعت از مقام ولایت است، رهنمون کند و بتوانیم در این مسیر گام‌های مؤثری را برداریم.

۸۰۰ مداح گردهم می‌آیند

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی کشور با اشاره به سخنرانان این همایش گفت: حجت‌الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مقامات ارشد سپاه و همچنین سخنرانی در حوزه انتفاضه فلسطین بناست در این مراسم سخنرانی داشته باشند. فضای جلسه یک فضای جهاد تبیینی خواهد بود که در شرایط فعلی منطقه، سیاست داخلی و خارجی کشورمان تشریح شود تا ذاکرین اهل‌بیت با شرایط حساس منطقه و کشور آشنایی بیشتری پیدا کنند.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ نفر از بانوان ذاکر در این مراسم شرکت خواهند کرد، گفت: درباره آقایان نیز به هر استان ۱۰ نفر سهمیه داده‌ایم که تشریف‌فرما خواهند شد. حدود ۳۰۰ نفر از سراسر کشور و حدود ۱۵۰ نفر از تهران حضور خواهند داشت و در مجموع بین ۷۵۰ تا ۸۰۰ نفر از ذاکرین اهل‌بیت در این مراسم شرکت خواهند کرد. در این جلسه ۵۰ درصد از مدعوین، ذاکرین جوان و حدود ۵۰ درصد از ذاکرین پیشکسوت هستند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین