عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۰۷۸
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
ایران به عطر شهدای دفاع مقدس معطر شد:
پیکر مطهر ۲۲ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد خاک ایران اسلامی شد.

عقیق: پیکر مطهر 22 شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس امروز، دوشنبه، از مرز شلمچه وارد خاک ایران اسلامی شد.پیکر‌های این شهدا به‌تازگی از مناطق عملیاتی فکه، مجنون، شرق دجله و شلمچۀ عراق تفحص شده است.

تعداد بازدید : 22
 

سردار پاسدار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم با بیان اینکه پیکرهای پاک و مطهر این شهدا به تازگی در مناطق عملیاتی فکه، مجنون، شرق دجله و شلمچه در خاک عراق تفحص شده است، گفت: این شهدا در عملیات‌های مربوط به والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، کربلای پنج منطقه عملیاتی فکه، مجنون، شرق دجله و شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

به گزارش تسنیم، این شهدا با استقبال عشایر منطقه و حضور مردم شهید پرور شهرهای آبادان و خرمشهر به نمایندگی از ملت ایران، از مرز بین‌المللی شلمچه به کشور بازگشتند.

پیش از ورود پیکر مطهر شهدا اسناد ورود این شهدا با حضور نمایندگان صلیب سرخ در ایران و عراق به امضا رسید. پیکرهای این شهدا امروز به اهواز منتقل و مراسم بزرگداشتی در معراج شهدای اهواز برگزار می شود. همچنین پیکر این شهدا برای انجام مراحل شناسایی، به تهران منتقل خواهند شد.

 
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین