عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۰۷۰
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
همزمان با هفته اول آبان‌ماه:
مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران همزمان با هفته اول آبان‌ماه در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته دوم، چهارم و پنجم آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

عقیق: همچون هفته‌های گذشته، مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران همزمان با هفته اول آبان‌ماه در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته دوم، چهارم و پنجم آبان‌ماه با حضور منتظران و عاشقان امام زمان(عج) برگزار خواهد شد.

جشن میلاد پدر امام زمان(عج) در مسجد جمکران

این هفته به مناسبت سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع) فردا دوشنبه اول آبان‌ماه مراسم جشن میلاد آن حضرت(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی و مولودی‌خوانی سیدعلی حسینی نژاد از نماز مغرب برگزار می‌شود. روز سه‌شنبه دوم آبان‌ماه، مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام سعیدی آریا و قرائت دعای سیدمهدی میرداماد بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد. 

برنامه‌های جمکران در سالروز وفات حضرت معصومه(س)

روز چهارشنبه سوم آبان‌ماه همزمان با شب وفات حضرت معصومه(س) مراسم عزاداری در مسجد جمکران برپا می‌شود که بعد از نماز مغرب سیدمهدی موسوی روضه‌خوانی خواهد کرد. روز پنجشنبه چهارم آبان‌ماه بعد از نماز ظهر و عصر نیز مراسم عزاداری با سخنرانی و مرثیه‌خوانی حجت‌الاسلام حسین‌آبادی برگزار می‌شود. همچنین در این روز مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی حجت‌الاسلام صدوقی و قرائت دعای رضا ایزدی بعد از نماز مغرب‌ و عشاء برگزار می‌شود.

محمد ایرانی ندبه می‌خواند

صبح روز جمعه پنجم آبان‌ماه مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» از ساعت ۶ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام شحیطاط و قرائت دعای محمد ایرانی برگزار می‌شود. قرائت صلوات ضراب اصفهانی از ساعت ۱۶ و قرائت زیارت آل‌یس بلافاصله بعد از نماز عشاء در روز جمعه پایان‌بخش برنامه‌های این هفته میعاد منتظران است.

تمام این برنامه‌ها از صفحه مجازی مسجد مقدس جمکران به نشانی jamkaran_ir در اینستاگرام پخش زنده خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین