عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۰۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
با صدور بیانیه ای اعلام شد:
هیئت‌های مذهبی کشور در بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیون در غزه و حمله ددمنشانه به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرده و خواستار همراهی با مردم مظلوم فلسطین شدند.

عقیق: هیات های مذهبی کشور امروز (پنجشنبه ۲۷ مهر) با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: طوفان الاقصی، هیمنه پوشالی دشمن صهیونیستی را به سرعت در هم شکست و همین در هم شکستن سریع و برق آسا دشمن را به جنون کشاند. حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی به بیگناهان غزه با حمله هولناک به بیمارستان المعمدانی به اوج خود رسید و این رژیم سفاک بار دیگر خوی وحشی گری خویش را نشان داد.

در این بیانیه آمده است: سال‌ها در روضه‌ها از خباثت شمر و حرمله و سنان شنیده بودیم و از پیکرهای پاره پاره شهدای کربلا اما در واقعه این بیمارستان، آنچه شنیده بودیم را دیدیم. فاجعه هولناک بیمارستان المعمدانی غزه و فرود آمدن موشک بر سر کودکان زخمی و زنان بیمار و صدها مجروح بی‌پناه دردی عظیم بر دل‌ها وارد کرد.

ما اعضای هیأت‌های مذهبی کشور و شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور به عنوان عضوی کوچک از امت اسلام و همه آزادمردان و زنان آزاده عالم، اعلام می‌کنیم، آماده‌ایم تا با فرمان مقام معظم رهبری مدظله‌العالی پاسخی دندان شکن به دشمن زبون صهیونیستی بدهیم.

در بیانیه هیات‌های مذهبی آمده است: از همه هیأت‌ها و تشکل‌های دینی می‌خواهیم با تمسک به دعا و مناجات و پیوستن به پویش قرائت امن یجیب و ختم صلوات و با برپایی مراسم عزا در این مصائب بزرگ با مردم مظلوم غزه همراهی کنند و امیدمان این است؛ و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می‌گردند. (آیه آخر سوره شعرا)

این بیانیه از سوی سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، جامعه ایمانی مشعر، هیأت رزمندگان اسلام، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی، هیأت‌های دانشجویی، شورای هیأت‌های مذهبی کشور، بنیاد دعبل خزاعی، کانون مداحان کشور، سازمان بسیج مداحان و مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی کشور صادر شده است.

در این بیانیه شماره حساب ۵۸۹۲۱۰۱۲۵۹۷۲۰۸۳۳ ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی اعلام شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین