عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۰۲۰
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
در مسجد مقدس جمکران:
مراسم هفتگی قرائت دعا‌های توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران همزمان هفته پایانی مهرماه در روز‌های سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته ۲۵، ۲۷ و ۲۸ مهرماه برگزار خواهد شد.

عقیق: همچون هفته‌های گذشته، مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران همزمان هفته پایانی مهرماه در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته ۲۵، ۲۷ و ۲۸ مهرماه با حضور منتظران و عاشقان امام زمان(عج) برگزار خواهد شد.

امشب سه‌شنبه ۲۵ مهرماه مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری و قرائت دعای مهدی سلحشور بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد. در این مراسم منتظران ظهور برای فرج امام زمان(عج) و دفع بلا دعا خواهند کرد.

روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی و قرائت دعای حجت‌الاسلام ضیایی بعد از نماز مغرب‌ و عشاء برگزار می‌شود.

عباس حیدرزاده ندبه می‌خواند

صبح روز جمعه ۲۹ مهرماه مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» از ساعت ۶ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام تراشیون و قرائت دعای عباس حیدرزاده برگزار می‌شود. این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه استانی نور پخش زنده خواهد شد.

قرائت صلوات ضراب اصفهانی از ساعت ۱۶ و قرائت زیارت آل‌یس بلافاصله بعد از نماز عشاء در روز جمعه پایان‌بخش برنامه‌های این هفته میعاد منتظران است.

تمام این برنامه‌ها از صفحه مجازی مسجد مقدس جمکران به نشانی jamkaran_ir در اینستاگرام پخش زنده خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین