عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۰۰۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
فیلم|
مردم فلسطین در سال‌های قبل از اشغال توسط صهیونیست‌ها در کنار دیگر مذاهب زندگی می‌کردند که در این گزارش فیلمی از وضعیت آن دوران فلسطین را مشاهده می‌کنید.

عقیق: مردم فلسطین در سال‌های قبل از اشغال توسط صهیونیست‌ها در کنار دیگر مذاهب زندگی می‌کردند که در این گزارش فیلمی از وضعیت آن دوران فلسطین را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، فلسطین امروز که سال‌هاست توسط صهیونیست‌ها اشغال شده است، روزگاری در آرامش بود و مسلمانان در آنجا زندگی می‌کردند.

تعداد بازدید : 39

در این گزارش یکی از فیلم‌های قدیمی مربوط به فلسطین و قدس شریف که در ۶ دی سال ۱۲۹۸ خورشیدی توسط «لوسین لو سنت»، فیلمبردار فرانسوی تهیه شده است، مشاهده می‌کنید:

البته این فیلم را نمی‌توان قدیمی‌ترین فیلم از قدس شریف معرفی کرد، اما یکی از قدیمی‌ترین فیلم‌های موجود از قبله اول مسلمانان به شمار می‌رود.

در این فیلم کاملا مشخص است که مسلمانان در کنار دیگر مذاهب به آرامی و در صلح و آرامش زندگی می‌کنند. موضوعی که امروزه وجود ندارد و دولت صهیونیست و کودک‌کش اسرائیل زندگی را برای تمام ساکنان آن به عذاب تبدیل کرده است.

بعد از عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی توسط جوانان غیور فلسطینی و رویارویی با سربازان مسلح صهیونیست و شکست مفتضحانه آنها، حال آن‌ها جرأت مقابله رو در رو را نداشته و با موشک بارانِ مردم عادی در نوار غزه، دوباره خوی حیوانی خود را به تمامی مردم جهان نشان می‌دهند.

این فیلم نشان می‌دهد که رژیم اشغالگر قدس جایگاهی در سرزمین مسلمانان ندارد و باید این خاک را ترک کند.

به گزارش فارس، این فیلم کوتاه در اصل صامت و سیاه و سفید بوده که توسط گروه مردمی بهشت بقیع شناسایی و رنگین و صدا گذاری شده است. این گروه پیش از این نیز تعدادی از فیلم‌های تاریخی از کربلا، مکه و مدینه را به همین شیوه تهیه و منتشر کرده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین