عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۹۵۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
حاج احمد متوسلیان در آخرین سخنرانی‌اش گفته بود: ما ثابت مى‏‌کنیم خون ما باعث خواهد شد که سرزمین‏‌هاى مقدس اسلامى از دست امپریالیزم آمریکا و این رژیم غاصب و فاسد صهیونیستى آزاد شود.

عقیق: «حاج احمد متوسلیان» را به عنوان نماد مقاومت در برابر اسرائیل می‌شناسیم. فرمانده‌ای که سال ۱۳۶۱ برای مبارزه با رژیم صهیونیستی عازم لبنان شد و اکنون در آستانه ۴۲ سال بی‌خبری از این فرمانده هستیم. اگر چه امروز از حاج‌احمد خبری نداریم، اما آرمان این فرمانده و همرزمانش برای آزادی قدس شریف جهانی شده و در آستانه تحقق است.

یکی از سخنرانی‌های مشهور حاج احمدمتوسلیان مربوط به رهایی سرزمین‏‌هاى مقدس اسلامى از دست امپریالیزم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستى است. این فرمانده در آخرین سخنرانی خود خطاب به رزمندگان گفته بود: «هر شهرى که توسط اسرائیلى‌‏ها محاصره شده آزاد خواهیم کرد و اسرائیل را به سقوط مى‏‌کشانیم. روزى اسرائیل چنان بترسد و در فکر باشد که مبادا از لوله سلاحمان، به جاى گلوله، پاسدار بیرون بیاید. با اسراییل وارد جنگ خواهیم شد و عملیات‏مان را علیه آن‌ها شروع خواهیم کرد. هرکس با ماست؛ بسم‌‏الله! هرکس با ما نیست، خداحافظ! ما با ایمانمان مى‌‏جنگیم؛ جندالله با ایمانش مى‏‌جنگد. بگذار بوق‏‌هاى تبلیغاتى رسانه‏‌هاى صهیونیستى و سران اسرائیل به ما بگویند شما براى خودکشى آمده‌‏اید. ما ثابت مى‏‌کنیم که خون ما باعث خواهد شد که سرزمین‏‌هاى مقدس اسلامى از دست امپریالیزم آمریکا و این رژیم غاصب و فاسد صهیونیستى آزاد بشود.»


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین