عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۹۵۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
بیانیه جامعه مدرسین:
طوفان الاقصی فقط شمه‌ای از قدرت جبهه مقاومت است و فلسطینی که مبارزه را از سنگ شروع کرده بود، امروز موشک‌هایش، فرصت پاسخ برای سلاح‌های مدرن اسرائیلی را باقی نگذاشته است.

عقیق: درپی آغاز عملیات پیروزمندانه «طوفان الاقصی» توسط مبارزان فلسطینی، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

غرش تند باد عظیم جبهه مقاومت و عملیات بهت آور و عزت بخش «طوفان الاقصی» رزمندگان فلسطینی، دل‌های آزادگان و مستضعفان جهان را شاد، و خشم و سردرگمی جبهه استکبار را برانگیخت.

آرمان خواهی مستلزم تحمل رنج هاست و امروز این مجاهدت‌ها تحقق آزادی قدس شریف را نزدیکتر خواهد کرد. سلاح مبارزه و میدان، معادلات آینده فلسطین را رقم خواهد زد و مذاکره و عادی سازی رابطه با رژیم کودک کش، راهی باطل و محکوم به شکست است.

طوفان الاقصی فقط شمه‌ای از قدرت جبهه مقاومت است و فلسطینی که مبارزه را از سنگ شروع کرده بود، امروز موشک‌هایش، فرصت پاسخ برای سلاح‌های مدرن اسرائیلی را باقی نگذاشته است. بی‌شک جبهه استکبار با جنگ تبلیغاتی و هجمه‌های سیاسی و دیپلماتیک، تلاش خواهد کرد رژیم گرفتار آشوب و بلوا را از آتش برهاند و این رژیم خونخوار نیز به کشتار دست خواهد زد.

لازم است جوانان سلحشور و مبارزان فلسطینی، خود را برای یک جنگ ترکیبی سخت آماده کنند و بدانند میدان، امروز در تسلط اراده و ایمان آنان است و این مسیر فقط با اتکال به قدرت الهی و استقامت، طی شدنی است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین