عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۸۹۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
رئیس ستاد بازسازی عتبات:
رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از سازماندهی ۳۲۰۰ موکب ایرانی و عراقی در اربعین امسال خبر داد.

عقیق: محمدجلال مآب، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در همایش تجلیل از موکب‌داران نمونه کشور که صبح امروز (یکشنبه) در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه برگزار شد، با بیان اینکه امنیت اربعین را مدیون مجاهدت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم، اظهار داشت: برای اربعین امسال بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ موکب در ایران و عراق سازماندهی شده بود.

جلال مآب ادامه داد: همچنین برای اربعین امسال بیش از ۱۰۰ موکب نیز از سوی خانم‌ها سازماندهی شده بود؛ در کنار این اقدامات بیش از ۲۰۰ هزار نیروی داوطلب تشکیل دهنده موکب‌ها بودند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات افزود: بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، وزارت دفاع، ارتش، فراجا، شهرداری، هلال احمر و دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌ها شبانه روز وارد میدان شده بودند و کمک کردند تا مسیر خدمت رسانی و حضور مواکب و زائرین در اربعین حسینی تسهیل پیدا کنند.

وی تاکید کرد: ما همچون همیشه در کنار مردم و دولت عراق هستیم تا در جهت تسهیل سیاست‌های برنامه ریزی شده برای اربعین حسینی سال‌های آینده کمک کنیم‌.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خاطرنشان کرد: حضور شما موکب داران موجب دلگرمی ماست و از تلاش‌ها و زحمت‌های شما عزیزان تشکر می‌کنم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین