عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۷۸۰
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
با نوای سخنرانان و مداحان سرشناس صورت می‌پذیرد؛
مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران همزمان با هفته نخست ماه ربیع الاول، در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.

عقیق: مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران همزمان با هفته نخست ماه ربیع الاول، در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸، ۳۰ و ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.

این مراسم روز سه‌شنبه ۲۸ شهریورماه مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی و قرائت دعای حسن شالبافان بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد. در روز پنجشنبه ۳۰ شهریورماه نیز مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی حجت‌الاسلام شحیطاط و قرائت دعای مجتبی رمضانی بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

سحرگاه روز جمعه ۳۱ شهریورماه دو ساعت مانده به نماز صبح، مراسم قرائت دعای کمیل نیمه شب با سخنرانی و قرائت دعا حجت الاسلام میرزامحمدی برگزار می‌شود. از ساعت ۶ صبح این روز نیز مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی و قرائت دعای مجتبی رمضانی برگزار می‌شود. این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش زنده خواهد شد.

پایان بخش برنامه‌های هفتگی مسجد مقدس جمکران، صلوات ضراب اصفهانی و زیارت آل یاسین خواهد بود. تمام این برنامه‌ها از صفحه مجازی مسجد مقدس جمکران به نشانی jamkaran_ir در اینستاگرام پخش زنده می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین