عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۷۱۲
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛
دبیر اجرایی دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین علیه السلام از برگزاری اختتامیه این سوگواره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

عقیق: دبیر اجرایی دومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین علیه السلام از برگزاری اختتامیه این سوگواره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد. حجت الاسلام جواد رحیمی ضمن اعلام این خبر بیان داشت: دومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین علیه السلام با دبیری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با مشارکت مرکز فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد و رادیو معارف صدای جمهوری اسلامی ایران در شش بخش برگزار شد که در نهایت با اعلان ۶۴ نفر برتر و ۳۲ نفر شایسته تقدیر به کار خود پایان می‌دهد.

وی افزود: رویداد اختتامیه از ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۲ در ساختمان ستاد دفتر تبلیغات اسلامی واقع ابتدای خیابان معلم، با سخنرانی دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مدیران ارشد صدا و سیما و دیگر مدعوین برگزار خواهد شد که در این مراسم از نفرات برتر هر بخش با اهدا جوایز نقدی، لوح و تندیس تقدیر خواهد شد.

دبیر اجرایی دومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین علیه السلام ادامه داد: مجموع آثار ارسالی به این دوره از سوگواره بیش از دوازده هزار اثر، جوایز اهدایی بالغ بر یک میلیارد و چهارصد و هشتاد میلیون ریال می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: دومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین علیه السلام دارای بخش‌های اصلی همچون "متون ادبی" به دبیری و خادمی شعبه خراسان دفتر تبلیغات اسلامی، "رسانه‌های تصویری" به دبیری و خادمی اداره کل ارشاد سمنان، صوت و رادیو" به دبیری و خادمی رادیو معارف صدای جمهوری اسلامی ایران، "کنشگری عاشورایی" به دبیری و خادمی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، "گرافیک" به دبیری و خادمی شعبه اصفهان دفتر تبلیغات اسلامی و "رسانه‌های خبری" به دبیری و خادمی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین