عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۶۶۵
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
حاج حسین سازور:
حاج حسین سازور گفت: هیأت‌ها در رویکرد محتوایی خود مانند اشعار، سخنرانی‌ها و دیگر محتوا حتی حضور پیرغلامان، رشد خوبی داشته‌اند و توانسته‌اند خود را با نیاز روز جامعه هماهنگ کنند.

عقیق: حاج حسین سازور مداح اهل بیت(ع) در گفت‌وگویی با اشاره به موضوع جوان‌گرایی در هیأت‌ها و نقش سازمان هیأت‎‌ها و تشکل‌های دینی گفت: هرکسی در دستگاه امام حسین(ع) قرار گرفت، مورد لطف حضرت سیدالشهدا(ع) و خاندان آل‌الله قرار می‌گیرد؛ امام حسین(ع) کسی را از دستگاه خود بیرون نمی‌کند، این خود شخص است که از دستگاه خارج می‌شود. دستگاه امام حسین(ع) مانند دژ محکمی است و هرکسی وارد آن شود مورد حفاظت و حمایت قرار می‌گیرد.

شاهد انقلاب بزرگی در هیأت‌ها هستیم

این مداح اهل بیت(ع) در خصوص تغییر و رشد محتوای مجالس و هیأت‌ها، بیان کرد: مراسم‌ها در رویکرد محتوایی خود مانند اشعار، سخنرانی‌ها و دیگر محتوا حتی حضور پیرغلامان، رشد خوبی داشته‌اند و توانسته‌اند خود را با نیاز روز جامعه هماهنگ کنند. به صورت کلی در تمامی ابعاد هیأت و رسیدگی سازمان هیأت‌ها و تشکل‌های دینی، انقلاب بزرگی صورت شکل گرفته و شاهد پیشرفت هستیم.

روضه‌خوانی‌ها در سال‌های اخیر طبق مقتل است

سازور در پایان به اشعار جدید مداحان در  دو سال اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: اشعاری که این روزها سروده می‌شوند و در هیأت‌ها خوانده می‌شود، همگی براساس اسناد معتبر هستند. روضه‌خوانی‌ها مطابق با مقتل پیش می‌رود و این موضوعی نیست که بتوانیم به آن ایراد بگیریم. چرا که در این سال‌های اخیر همه رویدادهای مذهبی به ویژه محرم تحت نظر سازمان هیأت و تشکل‌های دینی به شکل منظمی برگزار می‌شوند.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین