عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۴۹۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
منصوری:
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: اگر بتوانیم مدل مدیریت اربعین را به دیگر حوزه‌ها تعمیم دهیم موفق خواهیم بود. راه دخیل شدن مردم در این حوزه فناوری است.

عقیق:منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در رویداد همکاری فناورانه در خدمت رسانی به زائران اربعین گفت: اربعین در این سال‌ها نقطه مرکزی بچه‌های شیعه شده است. ایرانی‌ها اربعین را نقطه مرکزی و کانونی زندگی خود می‌دانند.

وی با اشاره به محرم امسال گفت: علی‌رغم همه تهاجمات فرهنگی دشمن، محرم پرشوری داشتیم. همچین مراسم عید غدیر باشکوه برگزار شد.

منصوری با تاکید بر نقش مردم در اداره کشور ادامه  داد: مردم همه پای‌کار اربعین هستند و سال به سال به شکوه و عظمت آن افزوده می‌شود. ما نام دولت را دولت مردمی گذاشتیم؛ یعنی از ظرفیت مردم برای اداره کشور استفاده شود که مصداق آن اربعین است.

وی افزود: اساسا اگر بتوانیم مدل مدیریت اربعین را به دیگر حوزه‌ها تعمیم دهیم موفق خواهیم بود. راه دخیل شدن مردم در این حوزه فناوری است. ما در مسئله جمع سپاری راهی به غیر از فناوری نداریم.

معاون اجرایی رییس جمهور فناوری را راه‌حل مسائل اربعین دانست و گفت: ما به دنیال سفری ایمن و آسان هستم که باید برای حل آن از دانش بنیان‌ها استفاده کنیم. مسائلی همچون حمل و نقل که موضوع بسیار مهمی است، مسئله اسکان، برنامه تردد، مسیر یابی، مباحث تبلیغی و فرهنگی، مسئله گمشدگان، سامانه خادمی اربعین، تجهیزات بهداشتی و درمانی و آمایش خدمات مسائلی است که باید حل شود؛ که حتما راه آن یک نرم افزار و فناوری است.

وی ادامه داد: مسئله مهم شلوغی مرز‌ها یکی از مسئله‌هایی است که باید آن را مدیریت کنیم. ورود جدی شرکت‌های دانش بنیان به این مسائل تعیین کننده است ما در دولت به اندازه ظرفیت خود از آنان حمایت می‌کنیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین