عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۲۵۴
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
همزمان با ایام محرم و شور حسینی با رونق مجالس عزاداری در حسینیه‌ها و هیئات سوگواری سید و سالار شهیدان، وبسایت آپارات فضایی را فراهم کرده تا افرادی که امکان حضور در مجالس عزاداری‌ را ندارند، بتوانند از هر جایی که هستند پای منبر و روضه و مداحی و سوگواری امام حسین(ع) بنشینند.

عقیق: همزمان با ایام محرم و شور حسینی با رونق مجالس عزاداری در حسینیه‌ها و هیئات سوگواری سید و سالار شهیدان، وبسایت آپارات فضایی را فراهم کرده تا افرادی که امکان حضور در مجالس عزاداری‌ را ندارند، بتوانند از هر جایی که هستند پای منبر و روضه و مداحی و سوگواری امام حسین(ع) بنشینند.
«پخش زنده» از کربلا، حرم حضرت امام رضا(ع)، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، اماکن مذهبی و حسینیه‌ها یکی از بخش‌هایی است که در بخش ویژه این سایت، برای عموم مردم قابل دسترسی است.
همچنین در بخش «آرشیو هیئت‌ها»، مداحی ذاکران اهل بیت(ع) همچون محمود کریمی، عبدالرضا هلالی، مجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، سعید حدادیان، مهدی رسولی، حنیف طاهری و ...در کنار سخنرانی واعظان مشهور در صفحه‌های اختصاصی خودشان، برنامه‌ها و هیئاتی که دارند، منتشر می‌شود. بخشی از محتواها نیز در قالب پخش زنده در دسترس عاشقان حسینی(ع) قرار می‌گیرد.
علاقه‌مندان می‌توانند در صفحه اختصاصی آپارات به نشانی https://www.aparat.com/moharam ، علاوه بر مشاهده صفحات چهره‌ها، گزیده‌ مداحی‌ها و سخنرانی‌‎های ویژه این ایام را مشاهده کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین