عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۰۸۴
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
به گفته دبیر رویداد فرهنگی عطر سیب، این نمایشگاه که قرار بود تا عصر امشب ادامه داشته باشد، تا 30 تیر تمدید شده و علاقه‌مندان می‌توانند از آن بازدید کنند.

عقیق: در آستانه فرا رسیدن ماه‌های محرم و صفر و ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، بنا بود بیست و یکمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» از ۲۴ تا ۲۸ تیرماه از ساعت ۸ تا ۲۰ در میدان آیینی امام حسین(ع) برگزار می‌شود. با این حال حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی جامه‌دارپور دبیر رویداد فرهنگی «عطر سیب» با توجه به استقبال شهروندان و مسئولان هیئت‌ها، از تمدید این نمایشگاه  خبر داد.

جامه‌دارپور ضمن اعلام این خبر افزود: بیستمین و یکمین رویداد عطر سیب با هدف تأمین محصولات و خدمات محافل حسینی شهر تهران در حال برگزاری است. این رویداد به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برپا شده و از ۲۴ تا ۳۰ تیرماه از ساعت ۸ الی ۲۰ در میدان آئینی امام حسین(ع) پذیرای علاقه‌مندان است. 

دبیر این رویداد فرهنگی ادامه داد: در چند روز نخست برپایی عطر سیب، بانیان هیأت و روضه‌های خانگی استقبال قابل توجهی از این رویداد داشتند و با حضور در میدان امام حسین(ع)، اقلام مورد نیاز برای برگزاری مجالس عزای حضرت سیدالشهدا(ع) را تهیه کردند که با توجه به این استقبال، در دو روز پنجشنبه و جمعه نیز شهروندان می‌توانند از ساعت ۸ تا ۲۰ از خدمات نمایشگاه «عطر سیب» استفاده کنند. 

وی با اشاره به فعالیت‌های ویژه این نمایشگاه گفت: علاوه بر عرضه اقلام و محصولات مورد نیاز هیأت‌ها، غرفه‌های فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان از جمله کتیبه‌سازی کودکان، نوحه‌خوانی نوگلان حسینی، موکب‌های ویژه نوجوانان و... نیز در این نمایشگاه برپا است.
جامه‌دارپور در پایان بیان کرد: همچنین مراسم و آیین‌های محرم مانند اجرای دمام‌زنی و چهارپایه خوانی، مراسم پرفیض زیارت عاشورا، روضه‌خوانی، تعزیه و نمایش‌های میدانی نیز در طول برگزاری برنامه در میدان آئینی امام حسین(ع) اجرا خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین