عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۹۴۴
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
سه شنبه ۱۹ تیرماه:
برنامه تجلیل از ۱۳ پیرغلام اهل بیت(ع) استان تهران در امتداد رویداد مقام مجنون فردا سه‌شنبه ۱۹ تیرماه در محل مجموعه فرهنگی امام رضا(ع) به همت بنیاد دعبل خزاعی برگزار می‌شود.

عقیق: رویداد «مقام مجنون» با محوریت پاسداشت پیرغلامانِ میاندار حسینی در سراسر کشور به همت بنیاد دعبل خزاعی از عید غدیر آغاز به کار کرده است. در این رویداد ۱۰ روزه، بیش از ۲۰۰ نفر از پیشکسوتان عرصه هیأت و روضه اهل‌ بیت(ع)، مورد تکریم و تعظیم قرار خواهند گرفت.

در استان‌های مختلف، میانداران پیشکسوت، از طرف نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی در استان و به همراه مسئولان مرتبط، با حضور در منازل این عزیزان تکریم و «نشان حبیب» به پاسِ یک عمر خدمت خالصانه به دستگاه سیدالشهدا(ع)، به ایشان اهدا خواهد شد. 

به گفته امیر مقدسیان قائم‌مقام بنیاد دعبل خزاعی، تکریم پیرغلامان از سال گذشته آغاز شد که در سال اول ناظم هیأت‌ها که همان مدیران این مجالس می‌شوند، تقدیر شدند. این برنامه سال گذشته با نام «یک عمر نوکری» برگزار شد و امسال نیز با همان شیوه و با عنوان رویداد «مقام مجنون» در حال اجراست.

بناست فردا سه‌شنبه ۱۹ تیرماه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در محل مجموعه فرهنگی امام رضا (ع) واقع در خیابان انقلاب اسلامی تهران «مقام مجنون»  برای تجلیل از میدان‌داران هیأت‌های استان تهران برگزار می‌شود. در این برنامه نشان حبیب به این پیرغلامان حسینی اهدا خواهد شد.

در این برنامه به صورت ویژه از میان‌دار مسجد شهدا و هیأت رزمندگان اسلام شهید ابوالفضل کاظمی فرمانده گردان میثم که چندماه پیش براثر جراحات دوران دفاع مقدس به شهادت رسید، تجلیل می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین