عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۷۲۸
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
عبودتیان:
دستیار رئیس جمهور در امور مردمی‌سازی گفت: امروز هیئت ها به پایگاه‌های اصلی مقابله با شیطان تبدیل شده‌اند و دشمن نیز به این موضوع واقف است.

عقیق: سیداحمد عبودتیان در هفدهمین همایش مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشوری که با عنوان هیأت و تربیت دو در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در اساس انقلاب اسلامی مهم‌ترین بستر تربیت اجتماعی، هیأت است.

وی با اشاره به اینکه هیأت غیر از مهم‌ترین بلکه تنهاترین عرصه تربیت اجتماعی است، مطرح کرد: امروز هیأت‌ها به پایگاه‌های اصلی مقابله با شیطان تبدیل شده‌اند و دشمن نیز به این موضوع واقف است.
دستیار رئیس جمهور در امور مردمی‌سازی با بیان اینکه الگوی تربیتی هیأت با هدف خداوند از خلقت انسان در یک راستا قرار دارد، عنوان کرد: هدف خداوند از خلقت انسان ظهور خلیفه الله بوده است که در هیأت نیز باید به دنبال تحقق این موضوع باشیم.

وی با اشاره به اینکه محصول تربیت انقلاب اسلامی شهید قاسم سلیمانی بود، خاطرنشان کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی طبق افکارسنجی انجام شده 93 الی 97 درصد مردم نسبت به ایشان ارادت داشتند.
عبودتیان ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد اگر بتوانیم انسان انقلاب اسلامی تربیت کنیم با تمام سنگ اندازی‌ها اما همچنان مردم چنین انسانی را قبول دارند.

وی با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری به موضوع رشد تولید اشاره دارند، تصریح کرد: باتوجه به این تاکید باید هیأتی‌ها توجه خود را به مسائل اقتصادی اختصاص دهند.

دستیار رئیس جمهور در امور مردمی‌سازی با اشاره به اینکه هیأت جاذبه و کشش بسیاری دارد، یادآور کرد: با استفاده از این جاذبه می‌توان مشکلات بسیاری را رفع کرد.

وی با بیان اینکه هیأت‌ها می‌توانند در بسیاری از بحران‌ها ورود پیدا کنند، ابراز کرد: هیأت به عنوان مکتبی که با اهل بیت(ع) انس دارد می‌تواند گره‌های بسیاری از جامعه باز کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین