عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۶۴۱
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
حجت‌الاسلام مرتضی شیریان از منبری‌ها و سخنرانان هیأت‌های مذهبی تهران دارفانی را وداع گفت و به اربابش پیوست.

عقیق: حجت‌الاسلام مرتضی شیریان از منبری‌ها و سخنرانان هیأت‌های مذهبی تهران دارفانی را وداع گفت و به اربابش پیوست.

او باجناق حجت‌الاسلام امیر پشتکوهی، حجت‌الاسلام عبدالامیر پشتکوهی رئیس هیأت امنای خانه مداحان شمیرانات بود. او درباره درگذشت این عالم در فضای مجازی نوشت: «۳۵ سال پیش از مجلس مرحوم ایماندوست در مشهدالرضا ابتداء رفاقت ما بود. اهل تولى و تبرى بود. متعصب و از عاشورا تا اربعین زیارت عاشورا با صد لعن و صلوت می‌خواند با شدت مریضى قند چندین سفر اربعین پیاده مشرف شد مهمان نواز سفره دار و بعد از سختى‌هاى فراوان امشب در پناه موالیانش آرام گرفته حقش بر ما حلال اللهم انا لانعلم منه الا خیرا»

حجت‌الاسلام شیریان 57 سال سن داشت که به دلیل بیماری در بیمارستان درگذشت.


مرحوم حجت‌الاسلام شیریان (سمت چپ) در کنار حجت‌الاسلام پشتکوهی

پشتکوهی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: بنا بود امشب مراسم تغسیل پیکر این پیرغلام در حسینیه جنت‌البقیع میدان اختیاریه برگزار شود که البته تاکنون به دلیل انجام کارهای اداری و آزمایش‌های لازم، پیکر از بیمارستان تحویل نشده است. بنابراین امکان تعویق برنامه‌های تشییع و تدفین وجود دارد.

وی افزود: براساس وصیتنامه این مرحوم، قرار است پیکر او در امامزاده عبدالله(ع) شهرری دفن شود. مراسم تشییع از مسجد دزاشیب خواهد بود که در صورت مهیا شدن شرایط صبح فردا یکشنبه ۲۸ خردادماه تشییع انجام می‌شود. در غیر این صورت مراسم به عصر فردا موکول می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین