عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
هم‌زمان با ایام عرفه:
ثبت‌‌نام سفرهای زمینی به عتبات در ایام عرفه آغاز شد. متقاضیان سفر به کربلا می‌توانند تا 26 تیرماه با قیمت دور قبلی این سفرها، در یکی از کاروان‌های زیر نظر سازمان حج و زیارت عازم کربلا شوند.

عقیق: ثبت‌نام سفرهای زیارتی به عتبات در تیرماه از سوی سازمان حج و زیارت آغاز شد. متقاضیان سفر به عتبات در ایام عرفه هم می‌توانند برای ثبت‌نام در کاروان‌های زیر نظر سازمان حج و زیارت از امروز اقدام کنند.

البته با توجه به گرانی نرخ پروازها در ایام عرفه، هنوز امکان ثبت‌نام در سفرهای هوایی عتبات وجود ندارد و فقط ظرفیت کاروان‌های زمینی اعلام شده است. به گفته مدیر یکی از دفاتر زیارتی، با وجود فشارها برای افزایش قیمت سفرهای زیارتی به عتبات، سازمان حج و زیارت نرخ این سفرها را کنترل کرد و در این دوره افزایش قیمت در اعزام‌های عتبات شاهد نیستیم.

هزینه سفر عتبات به صورت زمینی از ابتدای تیرماه از پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است و زائران می‌توانند تا ۲۶ تیرماه در یکی از کاروان‌های زیر نظر سازمان حج و زیارت با این قیمت راهی عتبات شوند.

بر همین اساس، قیمت سفرهای زیارتی به عتبات در ماه آینده حدود ۲ میلیون تومان با هم تفاوت دارد که این تنوع قیمت‌ها به دلیل نوع اسکان زائران در هتل‌های نجف، کربلا و کاظمین تعیین شده است.

در روزهای آینده کاروان‌های هوایی عتبات در ایام عرفه هم بازگشایی می‌شود که البته به دلیل بالا بودن نرخ  بلیت پروازها در این ایام، برخی از احتمال افزایش قیمت این کاروان‌ها خبر می‌دهند.

به گزارش فارس، دور جدید سفرهای زیارتی به عتبات تا ۲۶ تیرماه برنامه‌ریزی شده است. هفتم تیرماه عرفه است که بسیاری از ایرانیان هر ساله در این ایام به زیارت کربلا مشرف می‌شوند تا دعای عرفه را در جوار حرم سیدالشهدا علیه‌السلام قرائت کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین