عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۶۰۶
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
داور رشته هیئت و نوجوان بخش نهاد هیئت:
حجت‌الاسلام یاسر ماهری با بیان اینکه هیئت‌های نوجوانان در کشور را ارزیابی می‌کنیم گفت: هوای نو تعبیر غلط مردم از کار هیئتی را تغییر می‌دهد.

عقیق:حجت‌الاسلام یاسر ماهری استاد حوزه علمیه قم و داور رشته هیئت و نوجوان بخش نهاد هیأت در گفتگویی اظهارداشت: دومین دوره مهرواره هوای بناست در چهار بخش شامل نهاد هیئت‌، ارکان هیئت‌، تولیدات هیئت و فرا هیئت برگزار خواهد شد. بخش نهاد هیئت دارای سه محور اصلی با هفت رشته، محور ویژه با سه رشته و محور جنبی با ٢ رشته است. محور اصلی شامل رشته‌های «هیئت و خانواده»، «هیئت و نوجوان»، «هیأت و امداد اجتماعی»، «هیأت و اقتصاد»، «هیئت و هنر و رسانه»، «هیئت و شهدا» و «هیئت و شادی» است که نسبت هیئت با این موضوعات ارزیابی می‌کنیم.

وی گفت: در رشته هیئت و نوجوان، موضوعات توجه به مخاطب نورس و گروه سنی نوجوان و برنامه‌ریزی راهبردی و اساسی برای این قشر مدنظر است.

ماهری تصریح کرد: ما هیئت‌هایی را در این بخش داوری می‌کنیم که یا مخاطب‌شان به طور خاص نوجوانان‌اند و یا به طریق اولی ارکان برگزار کنندشان نوجوانان هستند.

این ستاد حوزه علمیه قم روند مهرواره را رو به رشد عنوان کرد و افزود: هیئت‌ها اگر ببینند که مجموعه‌های کلان کشور، یک نگاه پدرانه به آنان دارند، اعتماد بنفس بیشتری پیدا می‌کنند. همچنین اگر ببینند نگاه کارشناسانه به آنان می‌شود، فعالیت‌های خود را بازنگری می‌کنند.

ماهری در پایان گفت: با این روند دیگر تعبیر غلط کار بدون پشتوانه که به کار هیئت‌ی مشهور بود، با این داوری‌ها تغییر معنا می‌دهد و کار هیئت‌ی تبدیل می‌شود به کاری که هدف دارد و مهرواره می‌تواند این کار را انجام دهد.

هیئت‌های علاقه‌مند برای ثبت‌نام و شرکت در مهرواره هوای نو رویداد انتخاب برگزیدگان سال هیئت تا ۲۵ خردادماه ۱۴۰۲ فرصت دارند تا با مراجعه به سایت havayenoo.ir ثبت‌نام کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین