عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۴۸۷
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) استان قم از انتخاب شهید حسین مالکی‌نژاد به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج مداحان کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

عقیق: به نقل از روابط عمومی سپاه قم، طی آیینی با حضور سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم از خانواده شهید حسین مالکی‌نژاد به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج مداحان کشور در سال ۱۴۰۲‌ تقدیر شد.

سردار محمدرضا موحد در حاشیه حضور در منزل پدری این شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: شهید حسین مالکی‌نژاد در سن ۱۳ سالگی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و پس از شرکت در عملیات‌های مختلف در سن ۱۷ سال به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به معرفی شهید مالکی نژاد به عنوان شهید شاخص سال جاری بسیج مداحان‌ و هیئات مذهبی کشور، گفت: به همین مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای در سطح استانی و ملی برای این شهید بزرگوار برگزار خواهد شد.

شهید شاخص بسیج مداحان معرفی شد+عکس

وی اضافه کرد: به همین مناسبت ۲۲ ذی‌الحجه و همزمان با سالروز شهادت میثم تمار، یادواره ملی شهدای بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور با محوریت شهید حسین مالکی‌نژاد در استان قم برگزار خواهد شد.

شهید حسین مالکی نژاد در اولین روز از شهریور سال ۱۳۴۹ در شهر مقدّس قم به دنیا آمد و از همان دوران کودکی به خواندن قرآن و مدّاحی اهل‌بیت(ع) مشغول شد.

وی در سال ۱۳۶۲ پا به جبهه گذاشت و در عملیات‌های مکرر شرکت کرد و سرانجام در ۱۲ مرداد ۱۳۶۶ در ۱۷ سالگی در شلمچه به شهادت رسید و پس از تشییع با شکوه در قطعه ۱۵ گلزار علی بن جعفر(ع) قم آرام گرفت.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین