عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۲۶۸
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
آیت الله نوری همدانی در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور:
حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهور گفتند: بنده هیچ حرف و سفارشی جز خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی مردم ندارم.

عقیق: حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهور و مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت گفتند: بنده هیچ حرف و سفارشی جز خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی مردم ندارم و امروز هیچ اولویتی را بالاتر از حل مشکلات اقتصادی مردم نمی‌ دانم.

معظم له درباره وضعیت حجاب نیز افزودند: حکم وجوب حجاب مشخص است، منتهی‌ در برخورد با منکر بی‌حجابی باید دقت شود. این پذیرفته نیست که ما در جامعه به مردم تذکر دهیم و برخورد کنیم اما وضع حجاب بعضی از برنامه های صدا و سیما و ادارت به شکل دیگری باشد.

این مرجع تقلید در ادامه خاطر نشان کردند: تذکر حجاب در جامعه با حفظ مراتب لازم و ضروری است ولی مسئولان باید هر کاری را اول از خودشان شروع کنند مردم ایران مردمی متدین و وفادار این انقلاب هستند که هزاران شهید برای برپایی آن داده اند، همین مردم بودند که فوج فوج به جبهه رفتند و جان دادند. همین مردم بودند که تا به امروز از این نظام حمایت کردند و همه سختی ها را پشت سر گذاشتند؛ پس مسئولان، قدر این مردم را بدانند و با دل و جان به ملت خدمت کنند و در حفظ ارزشهای اسلام و انقلاب کوشش کنند و در نگهداری این انقلاب تلاش نمایند. امروز دنیای استکبار یکپارچه بر علیه ملت ایران است و به هر شکل می خواهد به انقلاب و مردم ضربه بزند که ان‌شاءالله با هوشیاری مردم و عمل به وظیفه مسئولان تمام توطئه ها خنثی خواهد شد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر اهمیت خدمت رسانی به مردم افزودند: اینکه مسئولین و دست اندرکاران دولت افراد متدینی هستند و مشغول خدمت رسانی می باشند شکی نداریم ما هم برای هر مسئولی که به کشور خدمت کند دعا می کنیم، ولی همه اینها باید در زندگی مردم اثر گذار باشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین