عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

حجت‌الاسلام مجید باباخانی خبر داد:
حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی در احکام جداگانه‌ای دستیار ویژه رئیس سازمان، دستیار رئیس در امور بانوان و معاون راهبردی این سازمان را منصوب کرد.

عقیق واعظین: حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی در احکام جداگانه‌ای دستیار ویژه رئیس سازمان، دستیار رئیس در امور بانوان و معاون راهبردی این سازمان را منصوب کرد. در حکم حجت‌الاسلام خداجویان به عنوان دستیار ویژه رئیس سازمان آمده است:

3 انتصاب جدید در سازمان هیأت و تشکل‌های دینی

اکنون که در دومین گام انقلاب اسلامی و ذیل راهبرد جامعه‌پردازی، به فضل و عنایت‌الهی سازمان هیأت و تشکل‌های دینی تأسیس شد، جنابعالی که از فضل، توانایی و روحیه جهادی و سوابق موفق فراوان در زیست بوم هیأت‌ها و تشکل‌های دینی برخوردار هستید، به عنوان دستیار ویژه رئیس سازمان منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود که با استفاده از همه ظرفیت‌های ادارات موجود و نیز فعالان جامعه هدف، محورهای زیر وجه اهتمام قرار گیرد:

کمک به ایجاد بستر مناسب برای هم افزایی بهتر بخش‌های مختلف سازمان
کمک به طراحی بهتر برای بالا رفتن بهره‌وری در سازمان هیأت
پیگیری و راهبری امور محوله از طرف سازمان هیأت و سازمان تبلیغات اسلامی و نهادهای بالادستی با استفاده از همه ظرفیت‌های داخلی تا حصول نتیجه مطلوب

امید است کمک به تقویت بخش‌های مختلف سازمان در انجام امور محوله آن، وجه اهتمام قرار گیرد و ارتقای ظرفیت‌ها و توانایی‌های شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی فراهم شود.

انتصاب دستیار رئیس سازمان در امور بانوان

وی در حکم انتصاب خانم گنجی به عنوان دستیار رئیس سازمان در امور بانوان آورده است: با توجه به اهمیت جایگاه بانوان در حوزه فعالیت‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی و نقش پررنگ آنان در گسترش فرهنگ دینی و انقلابی و نظر به تأسیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی پیرو ذیل راهبرد جامعه‌سازی در دومین گام انقلاب اسلامی، شما را که از فضل، توانایی و روحیه جهادی و سابقه طولانی در این عرصه برخوردارید، به عنوان دستیار رئیس سازمان در امور بانوان منصوب می‌‌شوید.

امید است کمک به تقویت بخش بانوان شبکه‌های هیأ­ت و تشکل‌های دینی و نیز نخبگان بانوان زیست بوم هیأت و فضای فرهنگی با همراهی اداره بانوان سازمان هیأت و نیز اداره‌کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی وجه اهتمام قرار گیرد و با توسل به ذوات مقدسه اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در جهت اعتلای اسلام عزیز موفق باشید.

معاون راهبردی سازمان هیأ­ت و تشکل‌های دینی

باباخانی در حکم انتصاب رحمانی به عنوان معاون راهبردی این سازمان هم آورده است: جنابعالی را که از فضل، توانایی و روحیه جهادی برخوردار هستید، به عنوان معاون راهبردی این سازمان منصوب می‌‌شوید. انتظار می‌رود که با استفاده از همه ظرفیت‌های ادارات موجود و نیز فعالان جامعه هدف و هماهنگی با نهادهای ذیربط در سازمان تبلیغات اسلامی، محورهای زیر­ وجه اهتمام قرار گیرد:

بازطراحی و بهبود فرایندها،  طراحی و تدوین ساختار، ضوابط، فرایندها و نظام‌نامه مراکز و واحدهای زیرمجموعه سازمان
مخاطب پژوهی، ارزیابی عملکرد و سنجش میزان اثرگذاری برنامه‌های سازمان (رصد و تطبیق مستمر گزارش‌های عملکرد با برنامه سالانه سازمان، معاونت فرهنگی و اسناد راهبردی سازمان)
تدوین و پیشنهاد سیاست‌های‌کلان در موضوع تشکل‌های دینی، هیأت‌ها و صنوف و اقشار وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی برای تصویب
تولید ادبیات و محتوای راهبردی موردنیاز برای برنامه‌ریزی راهبردی سازمان
تجزیه‌ و تحلیل اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی
شناخت و بررسی چالش‌ها و مسائل کلانِ سازمان و حوزه عملیات سازمان هیأت‌ها و تشکل های دینی
طراحی و تدوین اطلس فرهنگی و نقشه حوزه عملیات سازمان
طراحی و تدوین سند راهبردی سازمان و اسناد پشتیبان آن
تدوین پیش‌نویس و اسناد پشتیبانِ بیانیه مأموریت و شرح وظایف مراکز وابسته به سازمان
طراحی، تدوین و اجرایِ ضوابط، فرایندها و نظام‌نامه‌های برگزاری جلسات شورای راهبردی و هیأت‌های اندیشه‌ورز
طراحی نظام تعامل اندیشکده هیأت و واحدهای میدانی
نظارت بر میزان انحراف از سند راهبردی ، اهداف ، سیاستها و راهبردهای مصوب و کمک به تصحیح عمکرد بخشها در این راستا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین