عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

با حضور آیت الله تحریری؛
مستندی درباره تاریخچه ۲۰۰ ساله حوزه علمیه فخریه مروی تهران که به همت شبکه مستند سیما و همکاری حوزه فخریه مروی تولید شده است به بررسی جریان شناسی حوادث حوزه مروی از ابتدا تا کنون می‌پردازد.

عقیق واعظین:

مستند تلویزیونی تاریخ حوزه علمیه فخریه مروی از بدو پیدایش تا کنون، با همکاری حوزه علمیه فخریه مروی و شبکه مستند سیما بعد از انجام تحقیقات گسترده و جمع آوری مستندات تاریخی موجود از اوایل بهمن سال ۱۳۹۹ آغاز شده و اولین اکران آن در روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در نمایشگاه گفتمان انقلاب اسلامی برگزار گردید.

مراسم رونمایی از مستند فیضیه تهران برگزار شد

موضوعات مختلفی که در این مستند به آن پرداخته شده شامل جریان شناسی حوادثی که در حوزه فخریه مروی، فعالیت‌های سیاسی اجتماعی آن، نقش محوری این حوزه در میان سایر حوزه‌های علمیه تهران، سیر حکمت در حوزه فخریه مروی و مهم‌ترین حکمای این حوزه، حوادث دوران رضاخان و به تعطیلی کشانده حوزه مروی می‌شود.

این مستند تاریخی به تهیه کنندگی سید مهدی حسینی و محمد رسول محمودی، کارگردانی محمد صادق بکتاشیان، فیلمبرداری حامد بقائیان، مدیر تولیدی سجاد فلاح، صدار برداری امیر جباری و دستیار فیلمبردار محمد امین خوش بیان تهیه و تولید شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین