عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۰۶۳
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
حمید رمی خبر داد:
مسئول کارگاه نوحه خوشدل گفت: گردهمایی سالانه نوحه‌سرایان کشور که همه ساله به میزبانی کارگاه خوشدل برگزار می‌شود، امسال در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت‌ماه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

عقیق: حمید رمی مسئول کارگاه نوحه خوشدل در گفت‌وگویی اظهار داشت: گردهمایی سالانه نوحه‌سرایان کشور که همه ساله به میزبانی کارگاه خوشدل برگزار می‌شود، امسال در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت‌ماه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم بناست حاج منصور ارضی، حجت‌الاسلام میرزامحمدی، حجت‌الاسلام جواد محمدزمانی، حاج سید مجید بنی‌فاطمه، حاج مهدی رسولی، حاج حنیف طاهری و مهدی زنگنه حضور یافته و سخنرانی داشته باشند.

رمی گفت: کارگاه نوحه خوشدل در سال ۹۸ به یاد و نام مرحوم علی‌اکبر خوشدل تهرانی راه‌اندازی شد و هرماه گردهمایی با حضور ۴۰-۵۰ نفر از نوحه‌سرایان عضو خود رد قم یا سایر شهرها برگزار می‌کند.

این شاعر و نوحه‌سرا تصریح کرد: تاکنون کارگاه خوشدل، هرسال یک گردهمایی عمومی با حضور تمام نوحه‌سرایان و همچنین برخی از مداحان کشور برگزار کرده است که امسال نیز بناست این کارگاه برگزار شود. این دومین کارگاهی است که بناست به صورت عمومی برگزار شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین