عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۰۰
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
دبیر جشن‌های دهه کرامت مسجد مقدس جمکران با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت گفت: مشاوره چهره به چهره یکی از برنامه‌های این دهه است که روزهای سه شنبه و پنج شنبه در مسجد مقدس جمکران به زائران ارائه می‌شود.

عقیق:حجت الاسلام محمد علی اخوان در گفتگویی اظهار داشت: مشاوره چهره به چهره روزهای سه شنبه و پنج شنبه توسط طلاب مشاور در میان زائران این مسجد مقدس از سوی کانون مفتاح ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: همزمان با میلاد حضرت رضا(ع) خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) حضور داشته و مراسم خطبه خوانی برگزار می‌شود.

دبیر جشن‌های دهه کرامت مسجد مقدس جمکران ابراز کرد: مراسم مولودی خوانی بعد از نماز ظهر و عصر، پخش نواهای مناسبتی دهه کرامت در محوطه مسجد مقدس جمکران از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه کرامت از سوی مسجد مقدس جمکران انجام می‌شود.

مشاوره ژنتیک و تغذیه در نمایشگاه "قطعه‌ای از بهشت"

دبیر جشن‌های دهه کرامت مسجد مقدس جمکران با اشاره به برپایی نمایشگاه "قطعه‌ای از بهشت" عنوان کرد: این نمایشگاه روز شنبه افتتاح شده و دارای 20 غرفه فرهنگی و تربیتی بوده و با برگزاری مسابقات فرهنگی و تربیتی و مشاوره ژنتیک و تغذیه همراه می‌باشد.

وی اضافه کرد: همچنین در این نمایشگاه آموزش وضو و نماز مسجد مقدس جمکران و لوازم التحریر اسلامی ارائه می‌شود.

حجت الاسلام اخوان تصریح کرد: در واحد خواهران نیز برنامه‌هایی در حوزه عفاف و حجاب با ارائه اقلام فرهنگی و تذکرهایی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: حلقه‌های معرفت در کانون مفتاح برگزار می‌شود که در آن به شبهات پاسخ داده می‌شود.

دبیر جشن‌های دهه کرامت مسجد مقدس جمکران بیان داشت: برنامه‌های دهه کرامت با برگزاری جشن روز دختر با حضور 200 دانشجوی نخبه دختر از استان قم و تهران در مسجد مقدس جمکران آغاز شد.

وی با اشاره به مجموعه گل نرگس ابراز کرد: همچنین در آغاز جشن‌های دهه کرامت حدود 70 خادم نوجوان کانون فرهنگی تربیتی مفتاح و مجموعه گل نرگس مسجد مقدس جمکران با حضور در حرم حضرت فاطمه(س) با این بانوی کرامت تجدید عهد کردند.


منبع: مهر

212009


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین