عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۹۰۶
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
حاج ماشاالله عابدی مداح پیشکسوت مطرح کرد؛
مداح پیشکسوت اهل‌بیت (ع) گفت: تولیدکنندگان این برنامه باید متمرکزتر از هر برنامه قرآنی دیگر پیش روند و برای جذب مخاطب اعتقادات، اصول دینی و چارچوب‌های اخلاقی را زیر پای نگذارند

عقیق: ماشاالله عابدی مناجات‌خوان و مداح پیشکسوت اهل‌بیت (ع) درباره برنامه تلویزیونی «محفل» با بیان اینکه این ویژه برنامه اتفاقی مبارک در رسانه ملی است که سازمان تبلیغات اسلامی آن را رقم زده است گفت: برنامه تلویزیونی «محفل» به معنی واقعی محفل خوبی برای به تصویر کشیدن زیبایی‌های اسلام و قرآن است و خیلی خوب توانسته نوابغ و استعداد‌های قرآنی ایران و جهان را معرفی کند.

او با اشاره به انتخاب هیئت داوران برنامه «محفل» و تنوع حضور آن‌ها که از کشور‌های سوریه و عراق برای داوری به ایران آمدند، بیان کرد: بین‌المللی و متنوع بودن داوران و حتی شرکت‌کنندگان در برنامه «محفل» اتفاق نو و مبارکی است، اما ای‌کاش «صلوات» که نشان اسلام و مسلمانی است، بیش از پیش در این برنامه از آن یاد می‌شد. به نظر من تحسین و تشویق در یک برنامه قرآنی با فرستادن «صلوات» خیلی مناسب‌تر از کف‌زدن باشد. البته من منکر این کار روی آنتن تلویزیون نیستم، صرفا نگاهم به برنامه قرآنی نیست که چرا برای تحسین کودکان، نوجوانان و بعضاً بزرگتر‌ها از «کف‌زدن» استفاده می‌کنند، تاکیدم روی فرستادن «صلوات» است.

این مداح پیشکسوت اهل‌بیت (ع) ادامه داد: برنامه «محفل» به دلیل جذابیت در رنگ، تنوع در انتخاب داوران و حتی مهمان‌هایش مخاطبان بسیاری دارد که به گمانم این کار تولیدکنندگان این برنامه را سخت‌تر می‌کند، چراکه باید متمرکزتر از هر برنامه قرآنی دیگر پیش روند و برای جذب مخاطب اعتقادات، اصول دینی و چارچوب‌های اخلاقی را زیر پای نگذارند.

برنامه تلویزیونی «محفل» در شب‌های ماه مبارک رمضان، ساعاتی پیش از افطار با محوریت استعدادیابی در عرصه قرآنی با نگاهی جهانی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود و تکرار آن همان شب حوالی ساعت ۲۲ از شبکه قرآن پخش می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین