عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۸۳۸
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
شبکه‌های تلویزیون مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی حرمین شریفین، تکایا و مساجد به‌صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.

عقیق: طبق روال هرساله و به‌مناسبت فرا رسیدن لیالی پرفیض قدر، شبکه‌های سیما مراسم احیاء در اماکن مقدس را در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم (یکشنبه 20 فروردین، سه‌شنبه 22 فروردین و پنجشنبه 24 فروردین) پوشش می‌دهند.

جزئیات این برنامه‌ها را در ادامه بخوانید:

شب‌های قدر , تلویزیون , شبکه 4 , شبکه یک , شبکه دو , شبکه سه سیما , شبکه پنج , شبکه قرآن , شبکه افق , صدا و سیما ,

مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان

شبکه یک سیما در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مراسم شب احیاء را از حرم امام رضا علیه السلام (صحن پیامبر اعظم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم) پخش می‌کند، همچنین قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه‌سرایی با نوای حاج علی برادران و حاج احمد واعظی برای روزه‌داران عزیز پخش می‌شود. سخنرانی و مراسم احیاء هم با کلام آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی خواهد بود.

شبکه دو سیما مراسم نخستین شب احیاء را که مصادف با شب ضربت خوردن حضرت امیرمؤمنان(ع) است از حرم حضرت معصومه(س) به‌روی آنتن این شبکه می‌فرستد، همچنین دعای جوشن کبیر با نوای عباس حیدرزاده برای شب‌زنده‌داران پخش می‌شود، حجت‌الاسلام دکتر ناصر رفیعی هم در باب فضیلت شب‌های قدر سخنرانی خواهد کرد، همچنین مراسم احیاء هم را حجت‌الاسلام رفیعی انجام خواهد داد.

شبکه سه سیما قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه‌خوانی را با نوای عباس حیدرزاده، محمدرضا غلام‌زاده و نبوی را در شب نوزدهم از امامزاده محمد هلال‌بن علی علیه السلام آران و بیدگل روی آنتن می‌برد، همچنین مراسم احیاء از حسینیه همدانی‌ها با سخنرانی حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان پخش می‌شود.

شبکه چهار سیما در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مراسم احیاء را از مرقد امام خمینی(ره) به‌روی آنتن می‌فرستد و حاج حمید رمضان‌پور هم دعای جوشن کبیر را قرائت می‌کند.
مرثیه‌خوانی هم با صدای سیدعلی‌محمد سادات رضوی پخش می‌شود و سخنران شب نوزدهم هم حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضائیه است، مراسم احیاء را هم حجت‌الاسلام ادیب یزدی برگزار می‌کند.

شبکه پنج سیما از حسینیه آیت‌الله حق‌شناس مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان را پخش می‌کند.
قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه‌سرایی هم توسط حاج مهدی سماواتی انجام خواهد شد.
سخنرانی و مراسم احیاء هم با کلام آیت‌الله محمدمهدی میرباقری صورت خواهد گرفت.

شبکه قرآن و معارف سیما هم از مصلای امام خمینی(ره) مراسم احیاء و شب‌زنده‌داری روزه‌داران را به‌روی آنتن می‌فرستد، قرائت دعای جوشن کبیر هم با نوای سعیدیان، پورزرگری و قربانعلی پخش می‌شود.
مداح حاج احمد نیکبختیان و سخنران شب نوزدهم ماه مبارک هم حجت الاسلام حاج‌علی‌اکبری خواهد بود.

شبکه آموزش مراسم احیاء شب نوزدهم ماه رمضان را که مصادف با ضربت خوردن مولی متقیان(ع) است از مسجد مقدس جمکران پخش می‌کند، دعای جوشن کبیر هم با نوای حاج سید علی حسینی‌نژاد و سخنرانی و مراسم احیاء هم با کلام حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی به‌روی آنتن این شبکه می‌رود.

شبکه افق مراسم شب نوزدهم را از هیئت یا فاطمه الزهرا(ع) شهر بابل با مرثیه‌خوانی و قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج محمدرضا بذری و سخنرانی حجت الاسلام مهدی قائمی پخش می‌کند.

شبکه جام جم مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان را از حرم مطهر امام رضا‌(ع) پخش می‌کند.

شبکه سلامت از حرم مطهر امام رضا‌(ع) مراسم شب احیاء را با مترجم (رابط ناشنوایان) پخش می‌کند، سخنران هم حجت الاسلام عابدینی و مداح هم حاج احمد واعظی خواهد بود.

شب‌های قدر , تلویزیون , شبکه 4 , شبکه یک , شبکه دو , شبکه سه سیما , شبکه پنج , شبکه قرآن , شبکه افق , صدا و سیما ,

مراسم شب بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان

شبکه یک سیما مراسم احیاء و شب‌زنده‌داری شب بیست و یکم ماه رمضان را از حرم مطهر امام رضا‌(ع) و صحن پیامبر اعظم(ص) با قرائت دعای جوشن کبیر با نوای حجت‌الاسلام جعفر اسلامی‌فر پخش می‌کند.
مرثیه‌سرایی هم با صدای مهدی سروری خواهد بود، سخنرانی و مراسم احیاء هم با کلام حجت‌الاسلام ناصر رفیعی خواهد بود.

شبکه دو سیما پوشش مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان را از حرم حضرت معصومه(س) و دعای جوشن کبیر با نوای سیدمهدی میرداماد پخش می‌کند. سخنرانی و مراسم احیاء هم با کلام حجت‌الاسلام مؤمنی به‌روی آنتن شبکه دو می‌رود.

شبکه سه سیما قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه‌خوانی را با نوای عباس حیدرزاده، محمدرضا غلام‌زاده و نبوی را در شب بیست و یکم، از امامزاده محمد هلال‌بن علی علیه السلام آران و بیدگل روی آنتن می‌برد، همچنین مراسم احیاء از حسینیه همدانی‌ها با سخنرانی حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان پخش می‌شود.

شبکه چهار سیما مراسم احیاء را از مرقد امام خمینی(ره) به‌روی آنتن می‌فرستد، دعای جوشن کبیر را حاج حمید رمضان‌پور و مرثیه‌خوانی را هم حاج احمد زمانی قرائت می‌کند، حجت‌الاسلام سیّدابراهیم رئیسی هم به‌عنوان سخنران صحبت خواهد کرد. مراسم احیاء را هم حجت‌الاسلام ادیب یزدی انجام می‌دهد.

شبکه پنج سیما مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان را از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) پخش می‌کند، قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه‌سرایی هم توسط حاج محمدرضا غلامرضازاده و حاج احمد زین‌العابدین‌فرد صورت خواهد گرفت، سخنران و مراسم احیاء هم حجت‌الاسلام مسعود عالی خواهد بود.

شبکه قرآن و معارف سیما هم از مصلای امام خمینی(ره) مراسم احیاء و شب‌زنده‌داری روزه‌داران را به‌روی آنتن می‌فرستد، قرائت دعای جوشن کبیر هم با نوای سعیدیان، پورزرگری و قربانعلی پخش می‌شود.

مداح سید محمود علوی و سخنران شب بیست و یکم ماه مبارک هم حجت‌الاسلام عالی خواهد بود.

شبکه آموزش شرح فرازهایی از دعای جوشن کبیر را در دومین شب قدر پخش می‌کند، همچنین مراسم احیای مرحوم آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی نیز روی آنتن می‌رود.

شبکه افق قرائت دعای جوشن کبیر با نوای حاج حسن شالبافان را از مسجد مقدس جمکران پخش می‌کند، همچنین مراسم احیاء با سخنرانی آیت‌الله میرباقری خواهد بود.

شبکه جام‌جم مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان را از حرم مطهر امام رضا‌(ع) پخش می‌کند.

شبکه سلامت از حرم مطهر امام رضا‌(ع) مراسم شب احیاء و شب شهادت امام علی(ع) را با مترجم (رابط ناشنوایان) پخش می‌کند، سخنران هم حجت الاسلام مروی (تولیت آستان قدس) و مداح هم حاج محمود کریمی خواهد بود.

شب‌های قدر , تلویزیون , شبکه 4 , شبکه یک , شبکه دو , شبکه سه سیما , شبکه پنج , شبکه قرآن , شبکه افق , صدا و سیما ,

مراسم احیاء شب بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان

شبکه یک سیما مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و سومین شب قدر را از حرم مطهر امام رضا‌(ع) و صحن پیامبر اعظم(ص) پخش می‌کند، دعای جوشن کبیر و مرثیه‌سرایی با قرائت سیدمهدی میرداماد انجام خواهد شد.
سخنرانی و مراسم احیاء را هم حجت‌الاسلام مسعود عالی انجام خواهد داد.

شبکه دو سیما پوشش مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان را از حرم حضرت معصومه(س) و دعای جوشن کبیر را با نوای سیدعلی حسینی‌نژاد پخش می‌کند، سخنرانی و مراسم احیاء هم با کلام آیت‌الله میرباقری به‌روی آنتن شبکه دو می‌رود.

شبکه سه سیما قرائت دعای جوشن‌کبیر و مرثیه‌خوانی را با نوای عباس حیدرزاده، محمدرضا غلام‌زاده و نبوی را در شب بیست و سوم، از امامزاده محمد هلال‌بن علی(ع) آران و بیدگل روی آنتن می‌برد، همچنین مراسم احیاء از حسینیه همدانی‌ها با سخنرانی حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان پخش می‌شود.

شبکه چهار سیما مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک را از مسجد مقدس جمکران با قرائت دعای جوشن‌کبیر و با نوای حجت‌الاسلام سیدبهاءالدین ضیایی برای شب‌زنده‌داران پخش می‌کند، سخنرانی و مراسم احیاء هم با کلام حجت‌الاسلام دکتر رفیعی پخش می‌شود.

شبکه پنج سیما از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان را به‌روی آنتن می‌فرستد.
حاج حسن شالبافان دعای جوشن‌کبیر را قرائت می‌کند، سخنرانی و مراسم احیاء هم توسط حجت‌الاسلام سیدعلی قاضی‌عسکر انجام می‌شود.

شبکه قرآن و معارف سیما مراسم احیاء را از مصلای امام خمینی(ره) با نوای سعیدیان، پورزرگری و قربانعلی و مداحی حاج احمد واعظی پخش می‌کند، سخنران هم حجت‌الاسلام ماندگاری است.

شبکه آموزش شرح فرازهایی از دعای جوشن کبیر را در سومین شب قدر پخش می‌کند، مراسم احیای این شبکه تأمینی روی آنتن می‌رود.

شبکه افق مراسم احیاء و قرائت دعای جوشن کبیر را توسط حاج محمود کریمی از امامزاده علی‌اکبر(ع) چیذر در سومین شب قدر پخش می‌کند.

شبکه جام‌جم مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان را از حرم مطهر امام رضا‌(ع) پخش می‌کند.

شبکه سلامت از حرم مطهر امام رضا‌(ع) مراسم شب احیای شب بیست و سوم را با مترجم (رابط ناشنوایان) پخش می‌کند، سخنران هم حجت‌الاسلام راشد یزدی و مداح هم حاج امیر عارف خواهد بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین