عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۷۴۸
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
در شهر رشت اتفاق افتاد:
حجت الاسلام سید جلیل میرحسینی در حالی که به یک خانم کشف حجاب کرده تذکر لسانی داد، توسط عده ای از ارذل و اوباش با چاقو مجروح شد.

عقیق:حجت الاسلام سیدجلیل میرحسینی از طلاب جهادی استان گیلان، عصر روز چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ در شهر رشت بعد از تذکر لسانی به یک خانم بی حجاب، توسط اراذل و اوباش مورد ضرب و شتم و حمله با چاقو قرار گرفت.

او در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار ما درباره جزئیات حادثه گفت: از پمپ بنزین فلکه یخ‌سازی به سمت چُمارسرا رشت می رفتیم دیدم یک خانم کلاً کشف حجاب کرده که به او تذکر لسانی دادم، اما عده ای از اراذل و اوباش که حدود ۱۰ نفر بودند از آن طرف خیابان آمدند و با چاقو به ما حمله کردند.

حجت الاسلام میرحسینی درباره وضعیت جسمی خود اظهار کرد: از دیروز در بیمارستان بستری هستم و عمل جراحی شدم و در حال حاضر هم می خواهم سی‌تی اسکن انجام بدهم.

صوت حجت الاسلام میرحسینی درباره جزئیات حادثه

تعداد بازدید : 291

حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالباقی اسحاقی، مدیر مدرسه علمیه نائب الصدر رشت هم در تماس تلفنی خبرنگار حوزه نیوز، حجت الاسلام سیدجلیل میرحسینی را طلبه ای جهادی و فعال در حوزه فرهنگی معرفی کرد.

برخی مسئولان کشف حجاب ها را نمی بینند!!!

این روزها افراد بی حجاب که احساس می کنند که حاشیه امنی برایشان در برابر قانون گریزی وجود دارد هر روز گستاخ تر از دیروز شده!! و گویا مسئولان ذی‌ربط هم خواب هستند و کشف حجاب ها را نمی بینند!!.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین