عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۵۷۹
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
یک شرکت فعال در زمینه تولید اسباب بازی، با تولید یک ماشین مخصوص ماه رمضان سعی کرده است خلاقیت و سرگرمی را برای کودکان به ارمغان بیاورد.

عقیق: به نقل از خلیج تایمز، اولین  اسباب‌بازی مخصوص ماه مبارک رمضان برای پرورش خلاقیت و سرگرم کردن بچه‌ها در ماه مبارک رمضان به بازار عرضه شده است. 
به گفته سازنده عرب‌تبار این ماشین،  این یک هدیه عالی خواهد بود که کودکان می‌توانند در روز عید فطر به خود بدهند.

محمد العیسی، مدیر تولید محصول در گروه Carrera-Revell، می‌گوید: ماشین صخره‌نورد ویژه ماه رمضان که با کنترل از راه دور کار می‌کند محصولی منحصر به فرد برای کمک به دختران و پسران در ساخت یک ماشین طی ۳۰ روز ماه مبارک تولید شده است.

وی گفت: در پایان ماه، آنها محصول نهایی را در دست خواهند داشت. این یک اسباب‌بازی معمولی نخواهد بود، بلکه چیزی است که آن‌ها به‌شدت به آن افتخار می‌کنند، زیرا هر روز آن را به تنهایی ساخته‌اند. این یک هدیه عالی خواهد بود که آنها می‌توانند در روز جشن عید فطر به خود بدهند.

العیسی گفت که ایده رمضان این ماشین معروف به RC Crawler را برای پر کردن چیزی که او خلأ در بازار می‌خواند، مطرح کرده است. وی افزود: ما اسباب‌بازی‌های زیادی با مضمون کریسمس می‌بینیم، اما برای ماه رمضان چیز خاصی نداریم و مطمئناً یک اسباب‌بازی برای کل ۳۰ روز ماه مبارک وجود ندارد.

این اولین بار است که شرکتی اروپایی یک اسباب بازی با مضمون ماه رمضان، به‌ویژه برای کودکان در جهان اسلام تولید می‌کند. این وسیله نقلیه اسباب‌بازی، همراه با راهنمای مونتاژ گام به گام برای کمک به کودکان در آماده کردن آن تولید شده است. 

العیسی گفت: مجموعه قطعات خودرو باعث تقویت خلاقیت می‌شود و توانایی‌های شناختی را افزایش می‌دهد و مهارت‌های علمی، فناوری، مهندسی و ریاضی (STEM) کودکان را رشد  می‌دهد و همچنین آنها را از تلویزیون و بازی‌های ویدیویی دور می‌کند.

این اسباب بازی با قیمت ۳۰۰ درهم امارات (۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان) وارد بازار امارات شده است و در فروشگاه‌های بزرگ این کشور موجود است.

منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین