عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۵۱۱
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
ابوالقاسم مقیمی عنوان کرد:
به گفته معاون امور فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم تا صبح روز نیمه شعبان، ۳ میلیون عاشق و دلداده امام زمان (عج) در مسجد مقدس جمکران حاضر شده‌اند که شیعیان اقصی‌نقاط جهان و مواکب مختلف بین‌المللی نیز امروز خود را برای بیعت مجدد جمکران رسانده‌اند.

عقیق: ابوالقاسم مقیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به تلاش مجموعه‌های مختلف استان برای میزبانی مطلوب از زائران جمکران در نیمه شعبان اظهار کرد: این روزها قم شاهد حضور گسترده زائران است و ما همه تلاش‌های خود را برای خدمت به زائران بکار گرفته‌ایم.

وی از تشکیل کمیته‌های مختلف در ستاد تسهیلات زائرین استان قم یاد کرد و گفت: بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی یکی از ویژگی‌های مراسم نیمه شعبان امسال است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم گفت: تا صبح روز نیمه شعبان یعنی چهارشنبه ۱۷ اسفندماه، ۳ میلیون عاشق و دلداده امام زمان (عج) در مسجد مقدس جمکران حاضر شده‌اند که این آمار نشان از افزایش حضور مردم در مراسم نیمه شعبان است.

وی تصریح‌کرد: در ایام نیمه شعبان امسال نسبت به سال گذشته، افزایش ۲۵ درصدی تردد و ورود خودروها به استان قم را تاکنون شاهد بوده‌ایم.

منتظران امام زمان(عج) از آفریقا تا یمن و هند همه آمدند

شیعیان جهان در قالب ده‌ها موکب بین‌المللی از کشورهای مختلف برای خدمت‌رسانی به زائران مسجد مقدس جمکران به قم آمده‌اند.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین