عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۴۱۲
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
از فردا پنج شنبه به مدت ۴ روز:
دومین دوره توانمندسازی «ماه» از فردا پنجشنبه ۱۱ اسفند به مدت چهار روز در شهر کرمان آغاز به کار خواهد کرد.

عقیق: دومین دوره توانمندسازی «ماه» از فردا پنجشنبه ۱۱ اسفند به مدت چهار روز در شهر کرمان آغاز به کار خواهد کرد. این دوره با حضور نمایندگان بیش از ۱۵۰ تشکل و مجموعه‌ شاخصِ استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد و هرمزگان در شهر کرمان برگزار می‌‌شود.

این دوره در دو روز نخست دوره‌ «ماه» به توانمندسازی مدیران مجموعه‌ها و مسئولان حوزه بانوان در تشکل‌ها و مجموعه‌ها خواهد پرداخت و در دو روز پایانی خود مسئولان دو حوزه رسانه و تربیت نوجوانان را مخاطب خود قرار خواهد داد.

با تدابیر صورت گرفته توسط برگزارکنندگان دوره مقرر شده است که بعد از اتمام دوره‌ حضوری ادامه‌ این دوره بعد از چند روز به‌صورت مجازی ادامه یافته و همزمان با برگزاری دوره‌های مجازی با اعزام کارشناس راهبر از آموزش‌های مجازی و پروژه‌های آموزشی پشتیبانی به عمل خواهد آمد.

ماه، دوره‌ای برای هیأت‌ها، سمن‌ها و مجموعه‌های مردم نهادی است که ظرفیت اصلی تشکل‌های دینی فرهنگی را می‌دانند و در جامعه پیرامون خویش کنشگری اجتماعی و فرهنگی دارند.

فصل اول این دوره بهمن‌ماه سال جاری، در پهنه‌ اول ویژه‌ تشکل و مجموعه‌های شاخصِ استان‌های فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و بوشهر در شهر شیراز برگزار شد. دوره‌ ماه به همت سازمان هیأت و تشکل‌های دینی و با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در راستای توانمندسازی فعالان مجموعه‌های مردم‌نهاد دینی، تشکل‌ها و هیأت‌ها ضمن برنامه‌ریزی انجام‌گرفته با حضور اساتید برجسته کشوری با تقسیم‌بندی کشور به ده پهنه، ویژه کلیه فعالان جامعه هیأت و مجموعه‌های فرهنگی و تشکل‌های مردمی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این فصل از دوره از حضور اساتیدی چون دکتر سنگری و دکتر عرب، حجج‌الاسلام باباخانی، متقی‌فر و ابوالقاسمی و خانم سعیدی‌نژاد و دیگر اساتید مطرح استفاده خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره باید به وبگاه اینترنتی www.roshdheyat.ir مراجعه کرده و یا عدد ۸ را به سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵ ارسال کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین