عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۳۸۱
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
رئیس سازمان حج و زیارت:
رئیس جدید سازمان حج و زیارت با اشاره به ادامه روند اجرای شیوه نوین سفرهای زیارتی به عتبات و اعزام‌ها توسط دفاتر زیارتی، گفت: با نظارت بیش‌تر، مشکلات اعزام‌ها برطرف خواهد شد.

عقیق: سیدعباس حسینی، رئیس جدید سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به اولویت‌های این سازمان در دوره جدید مدیریتی، اظهار داشت: در حال حاضر سفر عتبات نوروزی و حج تمتع در اولویت هستند که باید با برنامه‌ریزی مشخص، تلاش کنیم به بهترین نحو این سفرها برگزار شوند.

دفتر زیارتی، مجری اعزام عتبات می‌مانند

وی با اشاره به شیوه سفرهای زیارتی عتبات خاطر نشان کرد: از سال گذشته اعزام زائران به عتبات متحول شد و شیوه نوین اعزام را شاهد هستیم. با توجه به اینکه من برخاسته از سازمان حج و زیارت هستم و در فرایند تصمیم‌گیری‌ها حضور داشتم، از این پس هم همان روش نوین سفر عتبات ادامه پیدا می‌کند و دفاتر زیارتی، مجری اعزام زائران به عتبات خواهند بود.

نظارت بر شیوه اعزام زائران عتبات بیش‌تر می‌شود

حسینی در پاسخ به مشکلاتی که طرح نوین عتبات ایجاد کرده است، تصریح کرد: ممکن است در برخی استان‌ها مشکلاتی در زمینه اجرای سفرها و اعزام وجود داشته باشد که سعی می‌کنیم با نظارت بیش‌تر، اشکالات را برطرف و در صورت لزوم، اصلاحاتی را در این زمینه اجرایی کنیم.

معاون وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات نیز بزودی انجام می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم زائران با کاروان‌های زیر نظر سازمان حج و زیارت سفر خوبی را تجربه کنند.

به گزارش فارس، نام‌نویسی سفر نوروزی عتبات از ۱۳ اسفند آغاز می‌شود و اعزام‌ها در این دوره از ۲۳ اسفند تا ۲ فروردین صورت می‌گیرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین