عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۲۶۵
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در اهواز:
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این‌که درگیری ما با جبهه کفر و استکبار در حوزه تربیت است، گفت: اگر نسل کنونی از دست جبهه داخلی خارج شود در واقع میدان به طور کلی تحویل دشمن داده شده است و این اتفاق در حوزه تربیت امکان رخ دادن دارد.

عقیق: حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور امروز در اولین هم‌اندیشی ائمه جمعه و مدیران مناطق آموزش و پرورش شهرستان های استان خوزستان با عنوان "قرارگاه آینده ساز" اظهار کرد: این حرکت بسیار ارزشمند است البته کارهای بر زمین مانده زیادی است که باید صورت گیرد.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر خودداری از کارهای جزیره ای، بیان کرد: اگر هر کسی بخواهد کار خود را انجام دهد، هم‌ گرفتار تشتت می شویم و هم اینکه نیروها سردرگم‌ می شوند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور عنوان کرد: با همدلی، اتحاد، برخورداری از نقشه عمل مشترک می‌توان کارها را پیش برد و این راه نجات است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با بیان این‌که کار در قالب قرارگاهی کاریی اساسی و اصولی است، گفت: آیات قرآنی و کلام و سیره اهل بیت(ع) نیز کارهایی از نوع ارتباط پیوسته و مستمر را از ما خواسته اند.

وی با اشاره به این‌که آموزش و پرورش میدان تربیت است، عنوان کرد: درگیری ما با جبهه کفر و استکبار در حوزه تربیت است، البته در مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی وجود دارد اما درگیری اصلی در حوزه تربیت می باشد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: اگر نسل کنونی از دست جبهه داخلی خارج شود در واقع میدان به طور کلی تحویل دشمن داده شده است و این اتفاق در حوزه تربیت امکان رخ دادن دارد.

وی با اشاره به این‌که‌ "قرارگاه آینده‌ساز" از نظر موضوع، حساسیت و ضریب اهمیت مهم‌ترین موضوع می‌باشد، ادامه داد: این کار را بنده و شما به نیابت از ولی الله اعظم(عج) در حال انجام می‌دهیم‌ و به عبارتی کفالت تربیتی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با بیان این‌که مسأله آموزش و پرورش تنها مربوط به یک وزارتخانه نیست بلکه مساله ای همگانی است، گفت: شبیه و نظیری مثل آموزش و پرورش در هیچکدام از مجموعه ها و وزارتخانه ها وجود ندارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین