عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۲۴۳
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد؛
حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی با بیان اینکه بانوان، جوانان و نوجوانان استقبال بسیار خوبی از مراسم اعتکاف داشتند گفت: بیش از نیمی از جمعیت معتکفان امسال را دهه هشتادی‌ها تشکیل دادند.

عقیق: حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی، معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به حضور بیش از ۶۱۳ هزار معتکف در سه هزار و ۹۵۷ مسجد سراسر کشور، اظهار داشت: دهه هشتادی‌ها با حضور ۳۵۲ هزار دانش‌آموز دختر و پسر معتکف، بیش از نیمی از جمعیت معتکفان را به خود اختصاص دادند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: طبق برآوردهای اولیه به طور تقریبی ۲۰۵ هزار دانش‌آموز دختر و بیش از ۱۴۷ هزار دانش‌آموز پسر در ۱۹۶۰ مسجد معتکف شدند که استان‌های تهران، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان شرقی جز استان‌های پیشتاز از حیث تعداد دانش آموزان معتکف در سراسر کشور بودند.

حجت‌الاسلام عزت‌زمانی تصریح کرد: برآوردها نشان می‌دهد نسبت دانش آموزان معتکف به کل دانش آموزان استان، در استان‌های چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان، اردبیل و قم بیش از سایر استان‌ها بوده است.

عزت زمانی در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر استقبال ویژه دانش آموزان و دانشجویان در مناطق مختلف کشور به خصوص مناطق تلفیقی کشور، آئین‌های نوآورانه‌ای مانند «اعتکاف مادر دختری، اعتکاف پدر پسری، اعتکاف دانش‌آموزی و دانشجویی» ازجمله برنامه‌هایی بودند که در مناطق مختلف کشور مورد استقبال قرار گرفتند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین