عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۱۹۸
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
تصاویر|
جشن و راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ از صبح امروز در سراسر کشور برگزار شد و مداحان و سخنرانان مشهور کشور نیز ضمن حضور در این مراسم، واکنش‌هایی نیز نسبت به حضور کم‌نظیر امسال مردم داشتند.

عقیق: جشن و راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ از صبح امروز در سراسر کشور برگزار شد و مداحان و سخنرانان مشهور کشور نیز ضمن حضور در این مراسم، واکنش‌هایی نیز نسبت به حضور کم‌نظیر امسال مردم داشتند.

شاهد تاثیر کلام رهبر انقلاب هستید

حاج ابوذر بیوکافی مداح اهل بیت (ع) در توئیتر با هشتگ #محبوب_قلب‌ها با اشاره به بیان مقام معظم رهبری درخصوص راهپیمایی امسال نوشت: «اینجا ایرانه، ایران امام زمان (عج). شما شاهد تاثیر کلام رهبر انقلاب هستید. 

مردم برای آرمان‌های انقلاب اسلامی آمدند

حاج محسن عرب خالقی مداح و شاعر آئینی نیز نوشت: «آقایان مسئول شما لیاقت داشتن این مردم نجیب را ندارید. این مردمی که امروز آمدند، برای آرمان‌های انقلاب اسلامی که هنوز تا تحقق فاصله دارد آمدند، نه برای امثال شما شکم پرورهای بی درد. شمایانی که نه انقلاب را می‌فهمید نه مردم را»

مشروعیت انقلاب اسلامی به دستگاه فقاهت شیعه است

آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری و سخنران مذهبی نیز در فضای مجازی نوشت: «مشروعیت انقلاب اسلامی به دستگاه فقاهت شیعه برمی‌گردد. فقیه بزرگی به این تشخیص رسید و حجت بر او تمام شد که براساس ادله قرآنی و روایی قیام کند. قیام،علاوه بر اینکه برای او حجت است، برای مردم هم حجت است لذا فقهای بزرگی که رهبری نهضت را به عهده نداشتند نیز با همه وجود کنار امام ایستادند»

مرگا به من ....

کربلایی محمدحسین پویانفر مداح اهل بیت (ع) نیز نوشت: «مرگا به من که با پر طاووس عالمی/ یک موی گربه وطنم را عوض کنم»

چهل‌وچهار سالگی‌ انقلابمون مبارک باشه 

کربلایی حسین طاهری نیز در توئیتر نوشت: «افتخار ما اینه که به کسی وکالت دادیم‌ که چهل و چهار سال پیش، درست مثل‌ امسال بابای‌‌ همین طرف که‌ بعضیا‌ بهش‌ وکالت‌ دادن با شنیدن خبر انقلابش از کشور فرار کرد! خلاصه انقلاب اینجوریاس نه این بچه‌بازیا! چهل‌وچهار سالگی‌ انقلابمون مبارک باشه »


امیر عباسی

جمعیت از سال‌های قبل بیشتر بود

حاج امیرعباسی مداح اهل بیت (ع) نیز با انتشار تصویری از حضور مردم در خیابان انقلاب نوشت: «به کوری چشم منافقان داخلی و خارجی، جمعیت از سال‌های قبل بیشتر بود»


حجت‌الاسلام سید مهدی طباطبایی

مردم سنگ تمام گذاشتند

حجت‌الاسلام سید مهدی طباطبایی نیز نوشت: «امسال واقعاً مردم سنگ تمام گذاشتند، از میدان امام حسین (ع) سیل جمعیت و حضور مردم به اندازه‌ای بود که نمیشد قدم از قدم برداشت. پیرمرد با عصا، پیرزن با واکر، بچه شیرخواره داخل کالسکه، جوان و نوجوان و زن و مرد... ای کاش مسئولین قدر این مردم را می‌دانستند»


رضا هلالی

نقطه اتحاد ما وطن است

حاج عبدالرضا هلالی مداح اهل بیت (ع) نیز با انتشار تصویری از پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی نوشت: «نقطه اتحاد ما وطن است. اشکال، انتقاد، ضعف و کاستی هست و سرجای خودش ولی ما کشوری را که جان شیرین هزاران عزیز فدایش شده رها نمی‌کنیم. این خاک گلگون از این خون‌هاست.»

در ادامه تصاویری از حضور مداحان و منبری‌ها در این مراسم را مشاهده کنید:


حضور حجت‌الاسلام حامد کاشانی در راهپیمایی تهران


حضور سید مصطفی میرداماد در راهپیمایی اصفهان


حضور حاج محمدرضا طاهری در راهپیمایی تهران


حضور روح‌الله بهمنی و سید محمدرضا نوشه‌ور در راهپیمایی تهران


حضور حاج ماشاءالله عابدی و حاج مهدی رسولی در راهپیمایی تهران


حضور سید محمود علوی در راهپیمایی تهران


حضور حجت‌الاسلام شهاب مرادی در راهپیمایی تهران

حضور و واکنش مداحان و منبری‌ها به راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

حضور مداح اهل بیت حاج حسین شمسایی در راهپیمایی تهران


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین