عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۱۵۸
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
تصاویر|
مسئول اعتکاف «مادر و فرزندی» مسجد حضرت خدیجه (س) گفت: امسال تصمیم شد با همکاری باشگاه مادران تاریخ، اولین اعتکاف «مادر و فرزندی» را برگزار کنیم که در مجموع 180 مادر و کودک حضور پیدا کردند.

عقیق: حانیه پایور روانشناس و مشاور کودک و مسئول اعتکاف «مادر و فرزندی» مسجد حضرت خدیجه (س) در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه در مسجد حضرت حضرت خدیجه (س) هرسال اعتکاف بانوان برگزار می‌شد اظهار داشت: هر سال برای مراسم اعتکاف، زنان دارای فرزند محروم می‌شدند و مسجد پذیرش نداشتند و امسال تصمیم شد با همکاری باشگاه مادران تاریخ اعتکاف «مادر و فرزندی» برای اولین‌بار برگزار کنیم.

اعتکافی برای ۱۸۰ مادر و فرزند

وی افزود: امسال ۸۰ مادر و ۱۰۰ فرزند در مسجد ما پذیرش شدند که شرط اصلی این بود که مادران باید حتماً یک فرزند زیر ۶ سال داشته باشند.

پایور با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای مادران و فرزندان تصریح کرد: فرزندان زیر ۳ سال وابسته مادران هستند و کنار آنان هستند اما برای فرزندان بالای ۳ سال مهدکودکی تدارک دیده شده است که در آن از ساعت ۱۰ تا ۱۷ حضور دارند و برنامه‌های متنوعی برای آنان داریم.

مشاوران و روانشناسان در اعتکاف ما حضور همراه مادران هستند

مسئول اعتکاف «مادر و فرزندی» مسجد حضرت خدیجه (س) گفت: برای مادران نیز برنامه‌های معمول اعتکاف مانند نماز جماعت، مناجات‌خوانی با رویکرد برنامه‌های خاص بانوان با حضور اساتید، روانشناسان، مشاوران جمعیت و ... برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی این برنامه به صورت مردمی تدارک دیده شده است و هزینه‌ها با کمک خیریه تأمین شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین