عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۹۴۳
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و در راستای اجرای آیین تکریم مادران فاطمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در منزل مادر مداح شهید غلامعلی رجبی، از او تجلیل و تکریم کرد.

عقیق: همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و در راستای اجرای آیین تکریم مادران فاطمی که از سوی بنیاد دعبل خزاعی از شهادت تا میلاد حضرت زهرا (س) با هدف تکریم از زنان و مادران پیشکسوت فعال در عرصه هیأت درحال برگزاری است، حجت‌الاسلام‌ محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در منزل مادر مداح شهید غلامعلی رجبی حضور یافت.

تجلیل از مادر مداح شهید غلامعلی رجبی+عکس

در این برنامه که حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، حمید بهرامی مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی و جمعی از فعالان فرهنگی و ستایشگران نیز حضور داشتند از خانم صدف رحمانی مادر شهید غلامعلی‌ رجبی و خانم فاطمه جندقی سمنانی خواهر شهیدتکریم به عمل آمد.

تجلیل از مادر مداح شهید غلامعلی رجبی+عکس

خانم رحمانی سالیان سال سابقه فعالیت در حوزه تبلیغ، پژوهش، آموزش قرآن و همچنین فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در مدیریت خانه و خانواده دارد که الگویی ماندگار از مادری فاطمی را به نمایش گذاشته‌ است. او در این دیدار به نقل خاطرات و گوشه‌ای از فعالیت‌هایش پرداخت.

تجلیل از مادر مداح شهید غلامعلی رجبی+عکس

تجلیل از مادر مداح شهید غلامعلی رجبی+عکس

مدح‌خوانی ستایشگران اهل‌بیت برای حضرت زهرا (س) و اهداء لوح یادبود آیین تکریم مادران فاطمی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 آیین تکریم مادران فاطمی، با موضوع تکریم از زنان و مادران پیشکسوت فعال در عرصه هیأت به همت بنیاد دعبل خزاعی در ۳۱ استان درحال برگزاری است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین