عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۹۲۶
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
۳۷ سال پیش شهید سپهبد قاسم سلیمانی در قرارگاه تاکتیکی کنار نهر علی‌شیر گفت: خداوند خیلی به ما لطف کرده و بزرگترین لطفش این است که در بین همه نسل‌ها ما را برگزیده که دینش را یاری کنیم.

عقیق: سپهبد شهید قاسم سلیمانی در چهاردهم بهمن‌ماه سال ۱۳۶۴ در جمع همرزمانش در قرارگاه تاکتیکی کنار نهر علی‌شیر، درباره بزرگ‌ترین لطفی که خداوند به ایرانیان کرده است به سخنرانی پرداخت.

آنچه در ادامه می‌شنوید، سخنان منتشرنشده از سپهبد شهید قاسم سلیمانی است که خبرگزاری فارس این صوت تاریخی را برای نخستین‌بار منتشر می‌کند:

تعداد بازدید : 65

 بهترین تفریح حاج قاسم در جبهه

خداوند خیلی به ما لطف کرده و بزرگترین لطفش این است که در بین همه نسل ها ما را برگزیده که ما دینش را یاری کنیم؛ یعنی آن معنای «ان تنصروا الله» نصیب ما شده و این خیلی نعمت بزرگی است و این خیلی سعادت بزرگی است و ما هر چه شکر خدا را بجا بیاوریم که خداوند فقط همین حضور در جبهه را نصیب ما کرده کم است؛ واقعاً کم است برادران.

و انسان اگر به هیچ چیز هم فکر نکند، به آخرت هم فکر نکند فقط به همین دنیا نگاه بکند، به همین دنیا، به عنوان همان سیاحت دنیا، به عنوان همان گردش دنیا، ما پاک‌ترین گردش را داریم می‌کنیم، ما پاک‌ترین سیاحت را داریم می‌کنیم، ما بهترین تفریح را داریم می‌کنیم، تفریحی که روح و جسم با هم هستند و این خیلی نعمت بزرگی است، حالا آخرت به جای خود است که مهم‌ترین و اساسی‌ترین مطلبش است که همه حرکت‌های ماها به خاطر همان است. ان‌شاءالله خداوند قبول کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین