عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۸۸۷
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
حجت الاسلام قنبریان:
حجت‌الاسلام قنبریان گفت: کاریکاتور، هنر است؛ مثل شعر اما همانجور که «هجو»، شعر را فحش می‌کند، اغراض سیاسیِ شارلی ابدو هم کاریکاتور را به فحش تبدیل می‌کند.

عقیق: حجت‌الاسلام محسن قنبریان سخنران مذهبی در خصوص توهین‌ نشریه فرانسوی شارلی ابدو به آیت‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری اظهار داشت: کاریکاتور، هنر است مثل شعر اما همانجور که «هجو»، شعر را فحش می‌کند، اغراض سیاسیِ شارلی ابدو هم کاریکاتور را به فحش تبدیل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فحش به‌طور معمول، فرمان مقابله و دشمنی از سوی آدم زبون و بی‌چاره است، گفت: وقتی دست با چکش کوبیده شود، فرمان مقاومت و مقابله با سوزشِ درد را آدم بی‌ادب با فحش بروز می‌دهد. ناتوانی مقابل یک رقیب قویِ پیروز هم با فحش تسلی می‌گیرد.

قنبریان ادامه داد: ظاهراً بدجور ارزش‌های منافقانه انقلاب فرانسه و حقوق بشر دروغین آن‌ها به چالش کشیده‌ شده که به کاریکاتور هجو روی آورده‌اند!

این سخنران مذهبی گفت: شارلی ابدویِ احمق نمی‌داند بعد از چند بار اسلام‌هراسی‌اش با کاریکاتورِ هجو علیه پیامبر اسلام (ص)، حالا با فراخوان کاریکاتور علیه آیت‌الله خامنه‌ای، دارد با صدای بلند فریاد می‌زند: اسلامِ خامنه‌ای ادامه اسلام محمد(ص) است و این موجب اتحاد بیشتر جهان اسلام حول اسلامِ انقلاب‌اسلامی خواهدشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین