عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۷۴
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰
رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: ثبت‌‌نام دوره‌های آموزشی مهدالرضا(ع) برای سال تحصیلی جاری از ۱۶ شهریور آغاز می‌شود.

عقیق:  «مهدی لسانی» رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوره‌های مهدالرضا(ع) ویژه کودکان پنج سال تمام متولدین نیمه دوم 1386 و نیمه نخست 1387 است که ثبت‌نام آن دوره‌ها از 16 شهریور ماه آغاز و به مدت دو روز ادامه می‌یابد.

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی افزود: در دوره‌های آموزشی مهدالرضا(ع) که با همکاری 339 مربی به صورت یک روز در میان تدارک دیده شده، کودکان با روخوانی قرآن به روش قصه و بازی آشنا می‌شوند.

لسانی بیان کرد:این دوره‌ها در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی و 86 مسجد، حسینیه و مجتمع فرهنگی در مناطق 12 گانه شهر مشهد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی مهدالرضا(ع) در سطح شهر مشهد و شهرستان‌ها رایگان است و مسئولیت ایاب و ذهاب نونهالان بر عهده والدین است.

رئیس اداره علوم قرآنی عنوان کرد: این واحد، آموزش روخوانی قرآن کریم و تجوید را به سبک نوین قصه و بازی با هدف ایجاد علاقه و انگیزه کودکان در انس با قرآن کریم و آموزش کاربردی آیات و روایات پیگیری می‌‌کند.

لسانی با بیان اینکه 11 هزار نونهال در سراسر کشور در دوره‌های مهدالرضا(ع) شرکت می‌کنند، گفت: در 24 شهرستان از 11 استان کشور که ‌دارای نمایندگی آستان قدس رضوی است، دوره‌های آموزشی مهدالرضا(ع) برگزار می‌شود.


منبع:ابنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین